کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اردبیل برترین استان در جذب تسهیلات بافت فرسوده


کد خبر : ۲۲۵۴۰پنجشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۲۵۳۴۲ بازدید

رییس عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اردبیل با جذب 96 درصد از وام های تخصیصی بافت های فرسوده در ...

رییس عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اردبیل با جذب 96 درصد از وام های تخصیصی بافت های فرسوده در سال گذشته یکی از سه استان برتر کشور شد.

عبدالرحمن روحی روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های در حال احداث این اداره افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در تلاش برای تحقق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و حمایت از احیا و بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری با عملکرد 96 درصدی موفق عمل کرده است.

او اظهار کرد: در اجرای مرحله دوم تسهیلات نوسازی و بهسازی محلات هدف باز آفرینی شهری و تحقق اهداف سند ملی راهبردی احیا و بهسازی ، نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و تامین مسکن گروه های کم درآمد و زوج های جوان که خواستار احداث مسکن در محله های هدف هستند یک هزار و 500 واحد تسهیلات وام در استان به عاملیت بانک مسکن اعطا خواهد شد.

روحی اظهار کرد: از هفته جاری پرونده ثبت نام کنندگان بررسی شده و به تدریج به بانک مسکن استان معرفی می شود.

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی اردبیل ، وی اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های بازآفرینی شهری در سال جاری شکوفایی محله های هدف از جمله بافت های فرسوده ، سکونتگاههای غیر رسمی و بافت های تاریخی در استان میسر شود.

او از متقاضیان تسهیلات مذکور خواست با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری به آدرس http://facility.udrc.ir ثبت نام کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها