کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش مواد مخدر با شگردی عجیب


کد خبر : ۲۲۴۴۶چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۴۶۷۲۳ بازدید

قاچاقچی مواد افیونی شگرد عجیبی داشت. این مرد برای اینکه در صورت مواجه شدن با گشت‌های پلیس ردی از خود بر جای نگذارد، پسر بچه خردسال خود را به‌عنوان حمل‌کننده مواد افیونی مورد استفاده قرار می‌داد.

کشف راز اقدام خلافکارانه این مرد به دنبال دریافت گزارش‌هایی از سوی ساکنان محلات مختلف شهر از سوی پلیس فاش شد.  وقتی مأموران پلیس رامسر در جریان اقدام‌های خلاف این مرد قرار گرفتند به‌صورت نامحسوس حرکات و رفتار او را تحت نظر قرار دادند.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایران ، این مرد جوان هنگامی که سوار بر خودروی خود به انتظار مشتریانش بود از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت اما بعد از تجسس‌های دقیق هیچ مدرکی درباره اقدام‌های او به دست نیامد.  نیروهای پلیس که اطمینان داشتند این مرد قاچاقچی در کار فروش مواد مخدر فعالیت دارد، به گشتزنی و تحقیق در خیابان‌های اطراف محل توقف او پرداخته و سرانجام به پسربچه‌ای که کوله پشتی‌ای بر دوش، حاشیه خیابانی چند صدمتر دورتر از مکان بازداشت مرد قاچاقچی ایستاده بود مظنون شده و او را مورد بازرسی قرار دادند.  در جریان بازرسی از کوله پشتی این پسر بچه مقدار 2 کیلو و 500 گرم تریاک و یک کیلوگرم حشیش که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود به دست آمد.

سرهنگ عزیزالله قربانی فرمانده پلیس رامسر در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر قاچاق موادمخدر، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت. با انجام کارهای اطلاعاتی، این فرد شناسایی شد. اطلاعات به دست آمده حکایت از آن داشت که او از مدت‌ها پیش از تهران به مقصد رامسر اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر می‌کرد.  وقتی در بازدید از خودروی متهم چیزی به دست نیامد، پسر بچه او که خردسال بوده و دو کیلومتر پایین‌تر از محل بازداشت پدرش در یکی از خیابان‌های اطراف پنهان شده بود شناسایی شد و مورد بازرسی قرار گرفت. در این بازرسی‌ها از کوله پشتی او مقدار دو کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد. 

بر اساس اعلام پلیس، شیوه و شگرد‌های این مرد این بوده که با پسر بچه خردسال خود اقدام به حمل مواد مخدر می‌کرد بدین صورت که بچه را در حالی که کوله پشتی حامل مواد مخدر روی دوشش بود در یکی از خیابان‌های اطراف و با پای پیاده اقدام به توزیع آن می‌کرد.  سرهنگ قربانی افزود: مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس است لذا مردم به محض دریافت خبر مبنی برقاچاق موادمخدر مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهند. هشیاری مردم در برابر مجرمان، از حضور مقتدرانه پلیس هم کارآمدتر است.  مرد افیونی بازداشت شده با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس رسیدگی‌کننده به پرونده تا انجام تحقیقات تکمیلی روانه بازداشتگاه شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها