کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتصال برق خودرو را به آتش کشید


کد خبر : ۲۲۳۹۳سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۳۵۲۳۷۵ بازدید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق یک خودرو به دلیل اتصال برق موتور و جلوگیری از آتش گرفتن خودروی دیگری توسط ماموران این سازمان خبر داد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق یک خودرو به دلیل اتصال برق موتور و جلوگیری از آتش گرفتن خودروی دیگری توسط ماموران این سازمان خبر داد.

به گزارش ایران جیب به نقل از مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: در ساعت 10:47 دقیقه روز دوشنبه 20 اردیبهشت 95 ساکنان شهرک حفاری اهواز با تماس با سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حادثه حریق یک دستگاه خودرو در این منطقه خبر دادند.

وی افزود: آتش نشانان چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش حریق در محل حادثه حاضر و با اتومبیل در حال حریق مواجه شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز توضیح داد: اتش نشانان بلادرنگ با استفاده از کپسول ها و سایر امکانات خاموش کننده حریق را اطفا و همزمان از نزدیک شدن عابران و خودروها به محل حادثه جلوگیری به عمل آوردند.

حق شناس عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق در قسمت موتور خوردور اعلام شد.

 

فرار راننده پس از واژگونی و نشت بنزین خودرو

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز همچنین از فرار یک راننده پس از واژگونی و نشت بنزین خودرویش از محل حادثه خبر داد.

حق شناس ادامه داد: پس از تماس عابران در ساعت 7:44 دقیقه دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 95 با سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر از واژگونی خودرویی و نشت بنزین آن داده شد.

وی عنوان کرد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش فوق، در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند خودرو تویوتا وانت در اثر سرعت غیرمجاز و برخورد با جدول واژگون شده و بنزین از آن نشت می کند.

مدیر سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: آت ش نشانان بلادرنگ همزمان با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل عبور عابران پیاده و سواره، اقدام به جلوگیری از نشت بنزین خودرو کردند.

حق شناس بیان کرد: راننده خودرو به دلایل نامعلومی پس از واژگون شدن آن از محل حادثه متواری شده است.

وی گفت: خوشبختانه در اثر این حادثه فردی آسیب ندیده و خودرو نیز پس از ایمن سازی توسط آتش نشانان برای انجام امور قانونی تحویل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها