کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به 18 هزار روستا


کد خبر : ۲۲۲۸۰یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۱۰۶۳۲ بازدید

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) از دریافت پاکت های پیشنهادات مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به 18 هزار روستای بالای ...
مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به 18 هزار روستامناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به 18 هزار روستا

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) از دریافت پاکت های پیشنهادات مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به 18 هزار روستای بالای 10 خانوار فاقد این امکان در کشور، همزمان با میلاد منجی عالم بشریت در دوم خرداد، خبر داد.

 حسن رضوانی با اعلام این خبر افزود: در این مناقصه ارایه اینترنت پرسرعت به روستاهای بالای 10 خانوار باقیمانده فاقد این امکان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به این که در مناقصه 25 هزار روستا، پوشش اینترنت برای یک میلیون مشترک در نظر گرفته شده بود، گفت: در مناقصه جدید این تعداد 900 هزار مشترک است و با این تفاوت که تامین سرویس رایگان به یک نقطه به تشخیص سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هر روستا گنجانده شده است.

به گفته رضوانی، بررسی پیشنهادات در کمیته فنی بازرگانی صورت گرفته و پس از بررسی به کمیسیون معاملات ارجاع و سپس در خصوص برنده نهایی، تصمیم گیری خواهد شد.
رضوانی همچنین زمان مربوط به فرایند معرفی برنده مناقصه را خردادماه دانست و ادامه داد: برای اجرای این طرح اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان دولت یازدهم، با تامین سرویس این 18 هزار روستا، کل روستاهای 10 خانوار به بالای کشور به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها