کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ


کد خبر : ۲۲۲۲۶شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰۴۲۳۲ بازدید

برند اسکودای فولکس واگن، رنو و دایملر از جدیدترین پروژه‌های خود برای راه اندازی کارخانه و تولید مدلهای جدید رونمایی کردند.

برند اسکودای فولکس واگن، رنو و دایملر از جدیدترین پروژه‌های خود برای راه اندازی کارخانه و تولید مدلهای جدید رونمایی کردند.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایسنا، برند اسکودا که زیرمجموعه فولکس واگن در جمهوری چک است، قصد دارد فروش شاسی بلند کودیاک را از ابتدای سال 2017 آغاز کند. مجموعه محصولات جدیدی که اسکودا عرضه کرده کمک کرده است فروش جهانی این شرکت در دو سال اخیر از مرز یک میلیون دستگاه عبور کند. اسکودا شاسی بلند جدید را در نیمه دوم سال 2016 رونمایی خواهد کرد.

خودروساز فرانسوی رنو تصمیم گرفته است بیش از 600 میلیون یورو در پروژه جدیدی در اسپانیا سرمایه گذاری کند که شامل ساخت یک خودروی جدید و یک موتور جدید در کارخانه والادولید در شمال این کشور می‌شود. سخنگوی این شرکت بدون اشاره به جزئیات بیشتر اظهار کرد پروژه جدید که از سال 2017 تا 2020 اجرا می‌شود از دو برنامه سرمایه گذاری قبلی رنو فراتر خواهد رفت.

بر اساس گزارش رویترز، خودروساز آلمانی دایملر قصد دارد حدود 500 میلیون یورو (574.5 میلیون دلار) در کارخانه ساخت موتور خودرو در لهستان سرمایه گذاری کند تا تولیدش در خارج از آلمان را توسعه دهد. کارخانه جدید نخستین کارخانه مرسدس بنز در لهستان است و موتورهای دیزلی و بنزینی چهار سیلندر برای خودروهای سواری مرسدس بنز تولید خواهد کرد و از این محل چند صد شغل جدید ایجاد می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها