کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایساکو برای ارائه خدمات به H30 کراس اعلام آمادگی کرد


کد خبر : ۲۲۱۴۴پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳:۴۷۶۶۹۳ بازدید

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ...
ایساکو برای ارائه خدمات به H30 کراس اعلام آمادگی کردایساکو برای ارائه خدمات به H30 کراس اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است.

سید رضا حسینی، با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ریزی ایران‌خودرو برای ورود خودروهای جدید به بازار، شركت ایساكو به عنوان متولی خدمات پس از فروش این خودروساز، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ30 کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگی‌های ایساكو از طریق مدیریت آموزش فنی، آموزش‌های لازم برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کرده‌اند.

وی افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاه‌ها و ابزار لازم در خصوص عیب‌یابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار داده است.

حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور اظهار كرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگی‌های پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شده‌اند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.

خاطر نشان می‌شود پیش فروش خودرو اچ30 کراس، جدیدترین محصول ایران خودرو که در دسته خودروهای شاسی بلند کوچک و ارزان قیمت جای می‌گیرد، از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها