کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مصرف یکسال کاشی و سرامیک کشور در انبارها خاک می‌خورد


کد خبر : ۲۲۰۷۶دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۴۷۱۰۸۶ بازدید

رئیس انجمن تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان کاشی و سرامیک با بیان اینکه امروز 200 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در انبار کارخانجات‌ مانده ...

رئیس انجمن تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان کاشی و سرامیک با بیان اینکه امروز 200 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در انبار کارخانجات‌ مانده است، افزود: این میزان کالا معادل مصرف بیش از یک سال کشور است.

بهنام عزیز‌زاده با اشاره به اینکه رکود ساخت وساز صنعت کاشی و سرامیک را با مشکلات متعددی روبه رو ساخته است، اظهارداشت: این مشکلات را به تمام بخش ها اعلام کرده‌ایم و آنها هم از تهیه برنامه‌هایی صحبت می‌کنند که هنوز اجرایی نشده است.

وی با اعلام اینکه دولت باید تدبیر جدی را برای رفع رکود بازار مسکن به کار گیرد، افزود: در سال گذشته کارخانجات کاشی و سرامیک با ظرفیت کمتر از 50 درصد کار می کردند و حتی تعدادی تعطیلی واحدهای خود را اعلام کردند. در حال حاضر هم هنوز آمار دقیقی از میزان فعالیت واحدهای تولیدی نیست و باید در پایان این ماه و آغاز به کار تمام واحدها آمارها را اعلام کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته صادرات نسبت به سال قبل کاهش نداشت و رقم 114 میلیون مترمربع رقم خورد اما امسال با توجه به رکود بازار نگرانی‌ها در حوزه داخلی و صادارت بیشتر شده است.

عزیز زاده با بیان اینکه امروز 200 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در انبار کارخانجات‌ها است، افزود: این میزان کالا مصرف بیش از یک سال است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بخش ساخت و ساز رونق پیدا کند، گفت: فعالیت واحدهای تولیدی آنهم کمتر از 50 درصد کار تولیدی نیست و آنها فقط به زحمت چرخ کارخانه ها را نگه داشته‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها