کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات بسته حمایت از تولید گمرك اعلام شد


کد خبر : ۲۱۹۹۴شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۳۹۷۱۴ بازدید

گمرك جمهوری اسلامی ایران جزئیات كامل بسته حمایت از تولید در سال 1395 درباره تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی در بخش های واردات ...

گمرك جمهوری اسلامی ایران جزئیات كامل بسته حمایت از تولید در سال 1395 درباره تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی در بخش های واردات و صادرات را اعلام كرد.

به گزارش گمرك جمهوری اسلامی ایران، بندهای (ث) و (پ) ماده (38) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی كشور، امكان صدور كالاهای دارای پروانه كاربرد علامت استاندارد، تفویض اختیار برای رسیدگی به پرونده های استرداد حقوق ورودی به برخی از گمركات و صدور مجوز ورود موقت برای پردازش به برخی گمرك ها، از موارد نوشته شده در بسته برای بخش صادرات است.

همچنین اعطای تسهیلات در پرداخت حقوق ورودی و ترخیص كالا با اخذ ضمانتنامه بانكی در بخش مرتبط با واردات دیده می شود. این بخشنامه‌ها به امضای رئیس‌كل گمرك جمهوری اسلامی ایران رسیده و برای همه گمرك های كشور لازم‌الاجراست. 

گمرك ایران از همه صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی دعوت كرده است با مطالعه دقیق این بسته حمایتی، از تسهیلات در نظر گرفته شده به بهترین شكل ممكن بهره مند شوند.

متن كامل بسته حمایت از تولید گمرك به تفكیك رویه‌های گمركی در سال 1395در پایگاه اطلاع رسانی به نشانی الكترونیكی http://www.irica.gov.ir در دسترس است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها