کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلیل افزایش شدید قیمت سکه در بازار امروز چیست؟


کد خبر : ۲۱۹۹۳شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۲۳۴۶۵۶ بازدید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش قیمت سکه تحت تاثیر افزایش قیمت طلای جهانی رخ داده است.

 رشد قیمت طلای جهانی سبب شد تا در هفته گذشته قیمت سکه نیز روندی صعودی را پشت سر بگذارد و در آخرین روز از هفته گذشته قیمت سکه بهار آزادی معادل یک میلیون و 29 هزار و 500 تومان گزارش شده بود.اما با ادامه افزیش قیمت طلای جهانی، در آغاز این هفته سکه بهار آزادی با رقم یک میلیون و 47 هزار تومان در بازار به فروش رسید که این قیمت تا این لحظه افزایش یافته و به یک میلیون و 52 هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از اقتصادنیوز، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با دلیل این افزایش قیمت به اقتصادنیوز گفت: افزایش قیمت سکه تحت تاثیر افزایش قیمت طلای جهانی رخ داده است.چرا که طی هفته  گذشته قیمت جهانی طلا حدود 61 دلار افزایش داشته است و رشد پنج درصدی قیمت اونس در بازارهای باعث شده با توجه به نوسانات نرخ ارز در داخل کشور، به طور متوسط حدود 2.8 درصد قیمت سکه بهار آزادی نیز گران شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این افزایش قیمت ادامه‌دار است؟ گفت: به نظر می‌رسد تا 48 ساعت آینده قیمت سکه به سمت افزایش حرکت کند.

کشتی‌آرای درباره پیش‌بینی روند بازار طلا و سکه خاطرنشان کرد: سمت‌ و سوی بازار داخلی ما بستگی به نرخ طلای جهانی و قیمت ارز دارد و در صورتی که قیمت طلای جهانی باز هم افزایش پیدا کند ما شاهد افزایش قیمت بیشتری در بازار داخلی نیز خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها