کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخفیف‌های محصولات دیجیتالی در جمعه سیاه


کد خبر : ۲۱۹۰شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱:۲۱۳۵۰۳ بازدید

جمعه سیاه بالاخره رسید. این جمعه البته چندان هم سیاه نبوده و اتفاقا پر از هیجان و حس تازگی است، چون محصولات و اجناس مختلف با قیمت‌هایی ارزان‌تر از همیشه عرضه می‌شوند.

جمعه سیاه در واقع اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری است که در آمریکا و اغلب کشورهای اروپایی به صورت هر ساله برگزار می‌شود. به عقیده اغلب مردم این روز آغاز فصل خرید کریسمس و به این ترتیب فرصت خوبی برای خرید هدایای سال نو میلادی است. در واقع همین موضوع هم باعث شده است که شرکت‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ دنیا به دنبال فروش و سهم بیشتر بازار، محصولات خودشان را در این روز با قیمت‌های ارزان‌تر عرضه کنند.

 با این اوصاف در جمعه سیاه محصولات متنوع و مختلفی عرضه می‌شوند که در این میان، محصولات دیجیتالی و الکترونیکی جایگاه خاص خودشان را دارند. از آنجایی که این محصولات در دهه‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و کوچک‌تر و شخصی‌تر شده‌اند، به انتخاب‌های خوب و مناسبی برای هدیه سال نو هم تبدیل شده‌اند. به این ترتیب است که هر سال در جمعه سیاه شرکت‌های بزرگ تکنولوژی هم محصولات خودشان را با قیمت‌های ارزان‌‌تر عرضه می‌کنند تا بتوانند فروش بیشتری هم به دست بیاورند. در جمعه سیاه امسال که با روز بیست و نهم ماه نوامبر مصادف شده بود، محصولات دیجیتال با تخفیف 5 دلاری برای یک بازی ویدئویی گرفته تا تخفیف 150 دلاری برای یک لپ تاپ حرفه‌ای عرضه شدند تا بتوانند نظر اغلب خریداران را به خودشان جلب کنند. حالا مجله آنلاین The Verge به بررسی و معرفی بهترین محصولات دیجیتالی عرضه شده در جمعه سیاه امسال پرداخته است که آنها را در اینجا می‌بینید:

تلویزیون‌های HDTV از سامسونگ: در جمعه سیاه امسال تقریبا اغلب برندها، تلویزیون‌های خود را با تخفیف خوبی عرضه کردند، اما سامسونگ توانسته است بیشترین میزان فروش تلویزیون‌های HDTV را در دو فروشگاه بزرگ BestBuy و Amazon به خودش اختصاص بدهد. سامسونگ این تلویزیون‌ها را با تخفیف بیش از صد دلاری در این روز عرضه کرد. 

Xbox360 و PlayStation 3: طرفداران بازی‌های ویدئویی و کنسول‌های بازی هم در جمعه سیاه امسال مانند هر سال بیشترین مشتریان کنسول‌های بازی پر‌طرفدار دو شرکت مایکروسافت و سونی بودند. این کنسول‌ها با تخفیفی تا 50 دلار در این روز عرضه شدند. 

MacBook و iPad: اپل در جمعه سیاه امسال محصولات و حتی گیفت کارت‌های خود را با تخفیف عرضه کرد. به عنوان مثال iPad Air این شرکت در نسخه 16 گیگابایتی مجهز به Wi-Fi با قیمت 99/479 دلار همراه با یک گیفت کارت 100 دلاری در فروشگاه‌های تارگت عرضه شد. 

کتابخوان الکترونیکی Nook Simple Touch و تبلت HD: در جمعه سیاه امسال مانند هر سال کتابخوان‌های الکترونیکی هم طرفداران خاص خودشان را داشتند و در این میان شرکت Barnes & Noble کتابخوان‌های Nook خود را با تخفیف مناسبی عرضه کرد که فروش خوبی هم داشتند. مدل Nook Simple Touch این شرکت با قیمت 39 دلار و تبلت HD این شرکت با قیمت 79 دلار در این روز عرضه شدند. 

ساعت هوشمند Pebble: این ساعت هوشمند جنجالی و پرطرفدار که در ابتدا به صورت یک طرح اولیه ارائه شد، با قیمت 150 دلار از طریق وب‌سایت خود این شرکت یا فروشگاه‌های اینترنتی Amazon یا BestBuy عرضه می‌شد. این ساعت، اما در روز جمعه سیاه امسال با تخفیف 20 دلاری و قیمت 130 دلار عرضه شد.

نرم‌افزارهای Adobe: نرم افزارهای شرکت Adobe که بیشتر مورد توجه عکاسان قرار دارند، در جمعه سیاه امسال با قیمت‌ها و تخفیف‌های خوبی عرضه شدند. به عنوان مثال نرم‌افزار Photoshop Lightroom 5 با قیمت 110 دلار در این روز عرضه شد، در حالی که قیمت اولیه عرضه آن 150 دلار بوده است.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها