کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نشست علمی بازار سرمایه اسلامی در تهران برگزار می‌شود


کد خبر : ۲۱۸۷۶سه شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸:۴۷۴۵۸ بازدید

هشتمین نشست بازار سرمایه اسلامی (ICM) با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک توسعه اسلامی (IDB) در تهران ...

هشتمین نشست " بازار سرمایه اسلامی" (ICM) با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک توسعه اسلامی (IDB) در تهران برگزار می شود.

هشتمین نشست " بازار سرمایه اسلامی" (ICM) با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک توسعه اسلامی (IDB) و با حضور اندیشمندان و صاحبنظران کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آفریقایی چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت جاری در محل هتل پارسیان آزادی برگزار می شود.

سازمان بورس اوراق بهادار اعلام کرده، در این نشست که با حدود 40 مهمان خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، فرانسه، سوییس، کره جنوبی، چین، هند،یونان، پاکستان، سوریه و نیجریه و مهمانان داخلی از بازار سرمایه ایران و به زبان انگلیسی برگزار می شود، صاحبنظران و اساتید آشنا با مباحث مالی - اسلامی از ایران، مالزی، آلمان و سوییس دستاوردهای علمی خود را ارائه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش ، هدف این همایش، شناساندن ابعاد اسلامی بازار سرمایه ایران و ظرفیت های بازار سرمایه اسلامی به جهان است. همچنین معرفی ابزارهای نوین اسلامی در بازار سرمایه از دیگر اهداف این همایش است.

گفتنی است؛ موضوع اصلی هشتمین نشست بازار سرمایه اسلامی،" نهادهای مالی اسلامی در چارچوب منطبق با شریعت و بررسی عملکرد گذشته و آینده پیش روی آنها " است .
همچنین ساختار و عملکرد صندوق های سرمایه گذاری اسلامی، ریسک های مالی مرتبط با سرمایه گذاری در واحدهای صندوق های اسلامی،حاکمیت شرعی در نهادهای مالی اسلامی، نظام های قانون گذاری در حوزه صندوق های اسلامی و  بانک های سرمایه گذاری و خدمات آن ها در چارچوب منطبق با شریعت از مهمترین محورهای این نشست است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها