کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا احتمالا تا سطح 1400 دلاری افزایش خواهد یافت


کد خبر : ۲۱۸۷۲سه شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۴۷۱۵۱۷ بازدید

استراتژیست برجسته موسسه تحقیقاتی اوریپس تاکید کرد که ثبات در بازار فلزات گرانبها به عامل مهمی برای عملکرد مثبت قیمت طلا و سایر فلزات ...

 استراتژیست برجسته موسسه تحقیقاتی اوریپس تاکید کرد که ثبات در بازار فلزات گرانبها به عامل مهمی برای عملکرد مثبت قیمت طلا و سایر فلزات تبدیل شده و این عامل می تواند موجب افزایش بیشتر قیمت طلا در کوتاه مدت شود.

به گزارش ایران جیب به نقل از سایت طلا، "زیو اسپیرو" تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی اوریپس تصریح کرد: تا وقتی که قیمت جهانی هر اونس طلا بالاتر از سطح 1190 تا 1205 دلاری است، اعتماد سرمایه گذاران نسبت به بازار طلا مثبت خواهد بود. به نظر من قیمت طلا می تواند به زودی سطح مقاومتی 1275 و 1280 دلاری را بشکند. در صورتی که این سطوح مقاومتی شکسته شود، سرمایه گذاران بیشتری برای خرید طلا به بازار هجوم می آورند.

بر اساس این گزارش وی پیش بینی کرد که قیمت جهانی هر اونس طلا تا پایان امسال 200 دلار دیگر افزایش خواهد یافت. اسپیرو گفت: 1450 دلار در هر اونس هدف من خواهد بود. زمانی که قیمت طلا بتواند به بالاتر از سطح 1280 دلاری برسد، مسیر لازم برای رسیدن به هدف 1450 دلاری فراهم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به نظر من کاهش ارزش دلار، نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان و افزایش نرخ تورم در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه می تواند عوامل مهمی برای افزایش بیشتر قیمت طلا تا پایان سال جاری باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها