کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا کلینتون می تواند از پس اقتصاد آمریکا بر آید؟


کد خبر : ۲۱۷۵۵شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳:۴۷۱۴۹۹ بازدید

هفته نامه اکونومیست در تازه ترین شماره خود به تحلیل برنامه های هیلاری کلینتون برای اقتصاد آمریکا پرداخت.
آیا کلینتون می تواند از پس اقتصاد آمریکا بر آید؟آیا کلینتون می تواند از پس اقتصاد آمریکا بر آید؟

مجله اکونومیست که از سپتامبر ۱۸۴۳ توسط جیمز ویلسون بنیانگذاری شده هفته نامه خبری و بین المللی به زبان انگلیسی است که در لندن ویرایش می شود. 

 این نشریه در جلد ۲۹ آوریل خود به انتخابات آمریکا پرداخت و با این طرح پرسش هیلاری کلینتون را مورد سوال قرار داد که آیا واقعا او می تواند از پس اقتصا کشور آمریکا بر بیاید و اقتصاد این کشور را درست کند؟

یکی از انتقادهایی که اکونومیست به هیلاری کلینتون وارد کرده این است که در برخی مواقع خود هیلاری عیب های خود را نمی بیند. 

اقتصاد آمریکا از سال ۲۰۰۰ افت شدیدی داشته است. حقوق کارمندان این کشور ثابت مانده است در حالی که درآمد ثروتمندان آمریکا افزایش یافته است. بیش از ۵۴ درصد افراد بالای ۲۵ سال با دیپلم وارد بازار کار شده اند و که در سال ۲۰۰۰ جمعیت کارندان ۶۳ درصد بوده است. 

شعار کلینتون در انتخابات « رشد باقدرت، رشد با عدالت و رشد بلند مدت» است. در برنامه های کلینتون این است که فضای آموزشی را ارتقا دهد و هزینه برای زیرساخت ها بیشتر کند. 

یکی از اصلی ترین دلایلی که سطح زندگی کارمندان آمریکا از ۱۹۹۰ افت پیدا کرد این بود که تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرد و آمریکا تجارت خود را با چین کاهش داد. ولی کلینتون این افت سطح زندگی را به دلیل رفتار ظالمانه یک سری رییس هایی می داند که در عوض اینکه به بهبود تجارت آمریکا کمک کنند بر رفتار و تربیت روسای و مدیران تمرکز کرده است. 

یکی از راه های دیگر کمک به کارمندان ایجاد فضای رقابتی بهتر توسط گسترش صنایع کوچک و تغییر وضعیت بازار که صنایع بزرگ دیگر بازار را احاطه نکند. 

اکونومیست توقع بیشتری از کلینتون دارد و معیار را برای وی بالا تر قرار داده زیرا هیلاری یکی از کاندیدهایی است که برنامه های بیشتری را ارائه داده و بیشتر باعث تشویق مردم شده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها