کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خودرو و سرانجام لغو تحریم‌ها


کد خبر : ۲۱۷۰پنجشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸:۰۱۱۶۴۹۱ بازدید

عضو انجمن قطعه سازان در خصوص تاثیر رفع برخی از تحریم‌ها بر صنعت خودرو گفت: آنچه مسلم است قیمت خودرو پایین نمی آید چرا که خودروسازان مجبور به استفاده از ارز 3 هزار تومانی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود هستند.

عضو انجمن قطعه سازان کاهش نرخ دلار در بازار را مقطعی دانست و گفت: به طور حتم نرخ دلار در بازار در حد 3 هزار تومان باقی می ماند و نمی توان به کاهش آن چندان امیدوار بود.

وی با بیان اینکه در مورد قیمت خودرو نباید امید واهی به مردم داده شود ، ادامه داد: لغو برخی تحریمها موجب روان سازی روابط بین خودروسازان ایران و خارج از کشور می شود ولی باید در نظر داشت که از 27 تحریم اعمال شده بر روی خودرو تاکنون 2 تحریم برداشته شده است.

نجفی منش با تاکید بر جلوگیری از هجوم به سمت کالاهای مصرفی تصریح کرد: باید از سرمایه های موجود برای سرمایه گذاری در زمینه بهبود کسب و کار استفاده شود.

وی در ادامه افزود: هم اکنون فرصت مناسبی برای رفع نواقص و کمبود ها فراهم شده است و در این بین منتظر کاهش تحریمها هم باشیم.

عضو انجمن قطعه سازان با تاکید بر حفاظت از دستاورد به دست آمده گفت: به طور حتم توافق به دست آمده برای دشمنان کشور خوشایند نیست، بنا بر این باید مراقب بود تا صدمه ای به این دستاورد وارد نشود.وی در ادامه در خصوص هم زمان شدن برگزاری همایش خودرو با این دستاورد اضافه کرد: پیش از این توافق استقبال خوبی از این همایش از سوی کشورهای اروپایی از جمله آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه و کره و ژاپن به عمل آمد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها