کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قرارداد فروش 118 ایرباس تکمیل می‌شود


کد خبر : ۲۱۶۴۱سه شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۴۱۱۵۶۸ بازدید

نزدیک به سه ماه پس از امضا قرارداد خرید 118 فروند ایرباس در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به فرانسه، وزیر ترابری فرانسه می گوید که این قرارداد ...
قرارداد فروش 118 ایرباس تکمیل می‌شودقرارداد فروش 118 ایرباس تکمیل می‌شود

نزدیک به سه ماه پس از امضا قرارداد خرید 118 فروند ایرباس در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به فرانسه، وزیر ترابری فرانسه می گوید که این قرارداد ممکن است هفته آینده نهایی شود.

به گزارش ایران جیب، الن ویدالیز در تهران به خبرنگاران گفت که این قرارداد باید از سوی دفتر کنترل دارایی های خارجی دولت آمریکا (اوفک) تایید شود و گفت‌وگوها در این زمینه هفته آینده انجام خواهد شد.

آن قرار داد روز 28 ژانویه، چند روز پس از لغو تحریم های هسته ای ایران، در جریان سفر دکتر حسن روحانی به پاریس امضا شد که براساس آن ایران 118 فروند هواپیمای ایرباس، به ارزش مجموعا 25 میلیارد دلار، از فرانسه می‌خرد. این بزرگترین قرارداد تجاری است که ایران پس از رفع تحریم ها امضا می کند.

الن ویدالیز گفت:‌ "ما در یک مرحله خیلی پیشرفته مذاکرات هستیم چون نشستی برای نهایی کردن آن تصمیم باید هفته آینده انجام شود."

روز یکشنبه خط هوایی ایرفرانس بعد از هشت سال، وارد ایران شد.

الن ویدالیز در یک کنفرانس مشترک خبری با همتای ایرانی خود، عباس آخوندی، گفت دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا باید این قرارداد را تصویب کند چون بیش از 10 درصد اجزای هواپیماهای ایرباس ساخت آمریکاست. شرکت های هواپیماسازی غرب برای تقریبا دو دهه از فروش هواپیما یا تجهیزات و قطعات آنها به ایران محروم بوده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها