کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پشت پرده تاخیر در اعلام گزارش کیفی خودرو


کد خبر : ۲۱۶۲۶سه شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶:۳۵۱۴۲۳ بازدید

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برخی دلایل و موضوعات پشت پرده باعث شده که گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی به طور منظم ...

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برخی دلایل و موضوعات پشت پرده باعث شده که گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی به طور منظم منتشر نشود.

امرالله امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کیفیت بسیاری از خودروهای داخلی پایین است و ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته این موضوع را تایید می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته بسیاری از خودروهای داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند، خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه خودروسازان به دلیل انحصاری بودن بازار انگیزه‌ای برای ارتقای کیفیت ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: موضوع تاسف برانگیز دیگر این است که گزارش وضعیت کیفی خودروهای تولیدی در کشور نیز به دلایلی به صورت منظم منتشر نمی‌شود.

وی افزود: این وضعیت در حالی است که این حق مصرف‌کنندگان است که از جدیدترین وضعیت کیفی خودرویی که می‌خواهند انتخاب کنند آگاهی داشته باشند.

امینی با بیان اینکه انتشار منظم و گسترده وضعیت کیفی خودروها باعث تحت فشار قرار گرفتن خودروسازان برای اصلاح کیفیت خواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروسازان باید در قبال کیفیت محصولات خود پاسخگو باشند و انتشار منظم گزارش‌های ارزیابی کیفی قدم اول در این راه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها