کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مصارف هدفمندی یارانه‌ها مشخص شد


کد خبر : ۲۱۶۰۶دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۲۵۱۰۸۱ بازدید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه به اشاره به اینکه مصارف هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون تصویب شد، گفت: 30 درصد منابع به یارانه سود تسهیلات ...

عضو کمیسیون تلفیق بودجه به اشاره به اینکه مصارف هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون تصویب شد، گفت: 30 درصد منابع به یارانه سود تسهیلات اشتغال اختصاص یافت.

ایرج ندیمی با اشاره به ابهام در مصارف هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال 95 اظهار داشت: طبق مصوبه کمیسیون تلقیق، مصارف هدفمندی یارانه‌ها توسط اعضا تعیین شد.

وی افزود: بر این اساس، 30 درصد از کل منابع جهت یارانه سود تسهیلات اشتغال با اولویت خانوارهای کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، ایثارگران، رزمندگان معسر و فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 ادامه داد: 35 درصد از منابع نیز برای یارانه سود تسهیلات به واحدهای کوچک متوسط صنعتی، معدنی، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری و صادراتی اختصاص خواهد یافت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه 15 درصد منابع هدفمندی نیز برای حمایت از نوسازی صنایع با رویکرد کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: همچنین براساس این مصوبه، 20 درصد از منابع نیز برای مشوق‌ها و زیرساخت‌های صادراتی پیش‌بینی شده است.

ندیمی در مورد صندوق روستائیان و عشایر نیز گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق، دولت را موظف کرده تا افراد 65 سال به بالاتر که 10 سال بیمه داشته باشند، می‌توانند مابقی سال‌های بیمه را یکجا خریداری کرده و خود را بیمه کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها