کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین پرواز ایرفرانس از پاریس به تهران پس از 8 سال انجام شد


کد خبر : ۲۱۵۹۵دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶:۵۰۳۰۶۲ بازدید

هواپیمای شركت «ایرفرانس» دیشب (یكشنبه) در فرودگاه امام خمینی تهران بر زمین نشست و به این ترتیب فعالیت خط پروازی پاریس- تهران كه از ...

هواپیمای شركت «ایرفرانس» دیشب (یكشنبه) در فرودگاه امام خمینی تهران بر زمین نشست و به این ترتیب فعالیت خط پروازی پاریس- تهران كه از سال 2008 میلادی به حالت تعلیق درامده بود، از سر گرفته شد.

 هواپیمای پرواز «اِی اف 738» ایرفرانس از مبدا فرودگاه «روآسی- شارل دو گل» پاریس 20 دقیقه زودتر از زمان پیش بینی شده در ساعت 20 دیشب به وقت تهران در فرودگاه امام خمینی تهران بر زمین نشست.

طبق این گزارش «آلن ویدالی» (Alain Vidalies) وزیر حمل و نقل فرانسه به همراه هیاتی 15 نفره از مسئولان شركت های فرانسوی برای سفری دو روزه با همین هواپیما به ایران آمد.

وی در مراسم استقبال در سالن ویژه فرودگاه امام خمینی 'ره' در مورد ازسرگیری پرواز مستقیم میان ایران و فرانسه ابراز خرسندی كرد و 'پرواز تهران- پاریس را برای همكاری های دو كشور ضروری دانست.'

خبرگزاری فرانسه افزود: «علی عابدزاده» معاون وزیر راه ایران نیز كه برای استقبال به فرودگاه آمده بود از این كه «می بیند ایرفرانس خدمات خود در ایران را از سر گرفته است» ابراز خرسندی كرد.

«فردریك گاژی» (Frédéric Gagey) مدیرعامل شركت ایرفرانس با بیان این كه «از بازگشت به ایران بسیار به خود می بالد»، استقبال «گرم و با كیفیت» از بازگشت این شركت فرانسوی به ایران را ستود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها