کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مازراتی لوانته برای ورود به بازار بریتانیا آماده می‌شود + فیلم


کد خبر : ۲۱۵۷۱یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۵۴۳۵۹۰ بازدید

مازراتی لوانته از هم‌اکنون برای ورود به بازار بریتانیا اطلاعاتی را در خصوص موتور فراری V6 430 اسب بخاری خود ارائه کرده و از امکان اضافه ...
مازراتی لوانته برای ورود به بازار بریتانیا آماده می‌شود + فیلممازراتی لوانته برای ورود به بازار بریتانیا آماده می‌شود + فیلم

مازراتی لوانته از هم‌اکنون برای ورود به بازار بریتانیا اطلاعاتی را در خصوص موتور فراری V6 430 اسب بخاری خود ارائه کرده و از امکان اضافه کردن سیستم هیبرید تا سال 2018 خبر داده است. مازراتی در سیاست خود مبنی بر تولید موتورهای صرفاً دیزلی چرخشی 180 درجه‌ای ایجاد کرده و جهت ارائه مدل جدید خود به نام «لوانته» به بازار بریتانیا، موتور بنزینی فراری V6 را به کار خواهد گرفت. این شرکت همچنین اعلام کرده که نسخه هیبرید مازراتی لوانته نیز تنها به فاصله دو سال عرضه خواهد شد.

این SUV کاملاً جدید که نخستین SUV در تاریخ 102 ساله این برند به حساب می‌آید، شش ماه بعد از سایر نقاط اروپا به بریتانیا ورود خواهد کرد و این تأخیر به دلیل زمان مورد نیاز برای مهندسان جهت تغییر سیستم کنترل خودرو از سمت چپ به راست خواهد بود. مازراتی پیش از این تنها به ارائه خودروهای دارای موتور دیزلی به خریداران بریتانیایی علاقه نشان می‌داد. حالا اما مدیرعامل شرکت، «هرالد وستر»، بیان کرده که در خط تولیدی که برای راه‌اندازی در اواسط ماه نوامبر در بریتانیا برنامه‌ریزی شده است، نسخه دارای موتور بنزینی از این مدل را در نظر گرفته است.

صرف اینکه مازراتی برای مدل جدید خود در بریتانیا از موتور بنزینی که همخوانی بیشتری با ریشه‌های این برند مشهور ایتالیایی دارد استفاده خواهد کرد، به اندازه کافی خبری خوب به حساب می‌آید؛ چه رسد به اینکه، این موتور 3لیتری 430 اسب بخاری V6 را شرکتی مانند فراری طراحی کرده باشد که خود موجب هیجان‌انگیز‌تر شدن این خودرو برای علاقه‌مندان می‌شود.  این اقدام مغایر با نظریه پیشین مازراتی است که ادعا می‌کرد تنها موتور مناسب برای بازار بریتانیا موتور 3لیتری V6توربو دیزل 275 اسب بخاری است.

بریتانیایی‌ها نیز مانند اکثر بازارهای اروپایی عمدتاً موتور دیزلی را برای SUVهای خود ترجیح می‌دهند. دیزل با توجه به مقدار انتشار CO2 ، 189گرم/کیلومتر خود در مقایسه با آمار بد 253گرم/کیلومتر بنزین همواره گزینه برتر از لحاظ زیست‌محیطی به حساب می‌آید. قیمت مدل دیزلی لوانته تاکنون تأیید نشده باقی مانده اما مازراتی بعضاً اشاره به قیمتی حدود 54هزار پوند کرده است.

این درحالی است که انتظار می‌رود مدل بنزینی که « لوانته » S نامیده شده حدود 60هزار پوند قیمت داشته باشد. با وجود اینکه این تصمیم بسیاری را خوشحال خواهد کرد، بازارهای اروپایی همچنان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت. یک مدل کوچک‌تر 350 اسب بخاری V6 دیگر از فراری نیز وجود دارد که با وجود اقتصادی‌تر بودن، از قدرت کمتری برخوردار است.


مازراتی لوانته هیبرید برای سال 2018

وستر همچنین تأیید کرد که سیستم هیبرید نیز در سال 2018 به این برند ایتالیایی ورود خواهد کرد. اگرچه تأیید نشده که الزاماً لوانته نخستین مدل درنظر گرفته شده برای این سیستم باشد.  وستر در جایی گفت: کرایسلر اخیراً از این سیستم برای مدل Pacifica خود بهره گرفته و این نشان‌دهنده ورود خودروهای هیبرید به گروه است. این تکنولوژی برای سایر برندهای گروه نیز در‌نظر گرفته شده است.


جزییات طراحی مازراتی لوانته

این مدل که نخستین بار در نمایشگاه صنایع موتوری 2016 ژنو از آن رونمایی شد، ظاهر کلی مازراتی شباهت‌های زیادی با پورشه کاین دارد اما در عین حال از خصیصه‌های ایتالیایی منحصر به فرد خود نیز برخوردار است. جلو پنجره بزرگ و معروف مازراتی و چراغ‌های جلو باریک، دماغه خودرو را شکل داده‌اند و در عین حال چین و شکن‌های ظریف آن به خودرو ظاهری اسپورت بخشیده است. در نیمه عقب خودرو یک جداکننده سقف، شیشه عقب دارای شیب تند، سپر اسپورت و همین‌طور لوله اگزوز زیبا تعبیه شده است.

در داخل خودرو مازراتی ادعا می‌کند که از بهترین مواد اولیه استفاده خواهد شد که این شامل انتخاب از بین چرم باکیفیت همیشگی و نیز ابریشم مخصوص برای طراحی داخلی نیز می‌شود. آخرین نسل صفحه نمایش لمسی کنترل خودرو در مازراتی نیز در این مدل برای نخستین بار به کار گرفته خواهد شد که البته گفته می‌شود جای زیادی در خودرو اشغال خواهد کرد.  همه نسخه‌های این مدل دارای گیربکس اتوماتیک بوده و توزیع وزن در این خودرو به صورت 50-50 بین دو نیمه تقسیم شده است.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها