کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا پایان خرداد


کد خبر : ۲۱۵۴۸شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۳۰۱۷۱۵ بازدید

براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات‌ها، امسال صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ...

براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات‌ها، امسال صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارائه کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور - با بیان اینکه تا پیش از این اصلاحیه، 31 تیرماه آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل بود، گفت: از ابتدای سال جاری قانون جدید به اجرا در آمده و مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل از 31 تیرماه به 31 خردادماه تغییر یافته است.

وی اظهار کرد: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل از تیر به خردادماه تغییر کرده است تا خدمت‌رسانی هر چه موثرتر به مودیان، تسهیل و تسریع در ارایه اظهارنامه مالیاتی، افزایش اعتماد و اطمینان مودیان به ثبت اطلاعات و داده های مربوطه و افزایش بهره‌وری در کار صورت گیرد.

تقوی‌نژاد همچنین بیان کرد: در سنوات گذشته، کلیه مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی، مالکین واحدهای اجاری و اکثر اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه فرصت داشتند، اظهار نامه مربوط به درآمدهای عملکرد سال قبل خود را به ادارات امور مالیاتی ارائه کنند که این امر، باعث تراکم بالا و ازدحام بیش از حد ارائه اظهارنامه در این ماه و به ویژه در روزهای پایانی تیرماه می شد و هم مودیان و هم کارکنان سازمان، با مشکلات عدیده ای روبرو می شدند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: از سال جاری، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد صاحبان مشاغل، پایان خردادماه هر سال و موعد مقرر ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی نیز پایان تیرماه هر سال خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها