کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیست قطعی آپارتمان‌های فروش‌رفته مناطق 12 و 15


کد خبر : ۲۱۴۸۳پنجشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸:۴۹۱۷۶۸ بازدید

مطابق با گزارش بانک مرکزی منطقه 12 از جمله مناطقی در شهر تهران است که در اسفند ماه سال گذشته حجم کمتری از معاملات آپارتمان‌های ...

مطابق با گزارش بانک مرکزی منطقه 12 از جمله مناطقی در شهر تهران است که در اسفند ماه سال گذشته حجم کمتری از معاملات آپارتمان‌های مسکونی در آن نسبت به سایر مناطق شهری اتفاق افتاده است. این در حالی است که مطابق با بررسی‌ها این منطقه در رده‌بندی انجام شده میان مناطق 22گانه جزو ده منطقه شهر تهران است که مستعد خرید و فروش مسکن در پایتخت شده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، 10 منطقه شهر تهران شامل 22، 21، 1، 10، 12، 15، 3، 7، 9 و 5 در یک‌سال اخیر با بیشترین کاهش قیمت مسکن بین 3 تا 12 درصد مواجه شده‌اند؛ از این‌رو به عنوان مناطقی معرفی شده‌اند که می‌تواند مستعد حجم زیادی از خرید و فروش‌های آپارتمان‌های مسکونی باشد. به عنوان مثال در منطقه 12 متوسط قیمت مسکن بین 4.7 تا 5.6 درصد افت کرده است.

این منطقه از جمله مناطقی است که خانوارهای کم‌درآمد و میان‌درآمد می‌توانند به‌عنوان محدوده اصلی خرید مسکن خود انتخاب کنند. منطقه 12 یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز شهر واقع شده‌ است. این منطقه با مساحتی معادل 16.91 کیلومتر مربع شامل 6 ناحیه و 31 محله است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه قرار گرفتن بازار تهران، مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است. این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب اسلامی از سمت جنوب به خیابان شوش، از سمت شرق به خیابان 17 شهریور و از سمت غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی محدود است.
 

zl9dm7xrq12wp7a3e1v1.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها