کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تالار شیشه ای لباس قرمز به تن کرد


کد خبر : ۲۱۴۰۱دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۳۰۹۹۶ بازدید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزجاری با کاهش 18.30 واحدی به عدد 80 هزار واحد دست یافت.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزجاری در حالیکه به کار خود خاتمه دار با کاهش 18.30 واحدی به عدد 80 هزار واحد رسید.

براساس این گزارش؛ ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد و 21 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از از یک میلیارد و 226 میلیون ریال سهم طی 98 هزار نوبت خرید و فروش بود.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با افزایش 37.50 واحدی به عدد 13 هزار و 850 واحد رسید.

گفتنی است نمادهای فارس، فولاد، و امید و خودرو با بیشترین اثر منفی موجب کاهش و نمادهای فملی و تاپیکو با بیشترین اثر مثبت موجب رشد دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات روز جاری با کاهش 2.30 واحدی به عدد 802.90 واحد دست یافت که براین اساس 206 میلیارد و 36 میلیون سهم به ارزش یک میلیارد و 184 میلیون ریال در 25 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شدند.


گروه خودویی لیدر سایر گروه ها

در همین راستا همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: امروز روند بسیار ضعیفی را دربازاربه سبب اخبار پیرامون منفی گروه خودرو در بازار شاهد بودیم.

وی افزود: در سه ماه اخیر گروه خودرویی لیدر بازار بوده به طوریکه تاثیر بسزایی در سایر گروه ها داشته که متاسفانه از با روند منفی در گروه خودرویی شاهد رونق چندانی در بازار نبوده ایم. دارابی با اشاره به وضعیت سایر گروه ها تصریح کرد: امروز سایر گروه ها در بازار از تعادل نسبی برخوردار بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها