کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ذوب‌آهن اصفهان بیمه بازنشستگان این شرکت را قطع کرد


کد خبر : ۲۱۳۰۵شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۳۵۳۴۱۴ بازدید

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به صندوق بازنشستگی فولاد ایران، رسماً اقدام به قطع بیمه بازنشستگان این شرکت ...

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به صندوق بازنشستگی فولاد ایران، رسماً اقدام به قطع بیمه بازنشستگان این شرکت کرد؛ در حالیکه بازنشستگان این شرکت در دوران اشتغال به عنوان شاغلان رسمی دولت، 30 سال به طور ماهانه حق بیمه پرداخت کرده بود.

به گزارش ایران جیب به نقل از  تسنیم، بازنشستگان شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان که بازنشستگان رسمی کشوری محسوب می شوند و در دوران اشتغال، 30 سال حق بیمه ماهانه پرداخت کرده اند، اکنون با تصمیم شرکت ذوب آهن اصفهان از پوشش بیمه درمانی حذف شدند.

حدود دو سالی است که بیمه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان نیز در کنار پرداخت حقوق آنها با اختلال همراه است و گاه و بیگاه مسئولان امر از رسیدگی و رفع این مشکل در آینده ای نزدیک خبر می دهند. در این مدت، پرداخت هرگونه وجه درمانی برای بازنشستگان ذوب آهن اصفهان بدون پوشش بیمه و به صورت کاملا آزاد صورت می گرفت و مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد ایران اعلام کردند که تا رفع این مشکل، فیش ها قبوض پرداختی به صورت آزاد را بازنشستگان ارائه دهند تا هر زمان شرکت سهامی ذوب آهن وجوه مقرر شده برای پوشش بیمه ای را پرداخت کرد، این فیش ها و فاکتورها پرداخت شود.

گزارش های مردمی حاکی از این است که بروز بیماری در این مدت و عدم وجودپوشش بیمه ای موجب شد تا بسیاری از خانواده های بازنشسته به امید تحت پوشش قرار گرفتن دوباره، بیماری خود را تحمل کرده تا وجه آزاد برای درمان خود پرداخت نکنند و در زمانی که پرداخت مستمری بازنشستگان با تأخیر همراه است از صرف هزینه درمانی و فشار به خانواده جلوگیری شود.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در روزهای اخیر رسماً با ارسال نامه ای به صندوق بازنشستگی فولاد ایران اعلام کرده که بازنشستگان ذوب آهن اصفهان دیگر تحت پوشش بیمه درمانی نیستند. از اینرو، کسانی که با امید پوشش درمانی و مالی در زمان بازنشستگی، 30 سال حق بیمه ماهانه پرداخت کرده اند با تصمیم یک مسئولان یک شرکت، از دریافت حق قانونی خود محروم شدند.

باید دید دولت یازدهم که رسیدگی به بخش درمان را از رویکردهای اصلی خود در زمان انتخابات سال 92 اعلام کرده بود، به این مسئله ورود می کند یا کماکان به نظاره مشکلات زندگی این قشر از جامعه خواهد نشست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها