کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع بستنی اعلام شد / بدون مجوزها پلمب می‌شوند


کد خبر : ۲۱۲۷۴جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۴۷۲۶۰۳ بازدید

رئیس اتحادیه آبمیوه ، بستنی و کافی شاپ گفت: 700 بستنی فروشی بدون پروانه در تهران تا 6 ماه آینده در صورت تهیه نکردن ...

رئیس اتحادیه آبمیوه ، بستنی و کافی شاپ گفت: 700 بستنی فروشی بدون پروانه در تهران تا 6 ماه آینده در صورت تهیه نکردن پروانه پلمب می شوند.

اسکندر آزموده با اشاره به 1200 واحد مجوز دار در صنف بستی و آبمیوه در تهران افزود: واحدهای بدون پروانه با مراجعه به سایت اتحادیه آبمیوه و بستنی می توانند مدارک مورد نیاز را آماده و با مراجعه به اتحادیه ، پروانه کسب را دریافت کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت بستنی و آبمیوه به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه گفت: بستنی سنتی خامه دار مغزدار کیلویی 16 هزار تومان ، بستنی ویژه خامه دار 14 هزار تومان ، بستنی سنتی ممتاز 12 هزار تومان ، بستنی ساده درجه 3 کیلویی 11 هزار تومان ، بستنی میوه ای ویژه مغزدار 16 هزار تومان ، بستنی میوه ای اعلاء و ممتاز 14 هزار تومان و فالوده شیرازی اعلاء 10 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم در بازار عرضه می شود.

رئیس اتحادیه آبمیوه ، بستنی و کافی شاپ با بیان اینکه واحدهای فعال در این صنف به جای دریافت قانونی 20 تا 25 درصدی سود فقط 15 درصد سود به قیمت کالای خود اضافه کرده اند، ادامه داد : تلاش اعضای فعال در این صنف ارائه بستنی باکیفیت است زیرا فروش بستنی بی کیفیت سبب ورشکستگی واحد خواهد شد اما عرضه بستنی باکیفیت سبب جذب مشتری می شود.

آزموده تنها رقیب بستنی ایرانی را ایتالیا دانست و افزود: بستنی ایران در بین دیگر کشورها بی رقیب است و 4 تا 5 کارخانه محصول خود را به کشورهای جهان صادر می کنند.

وی تصریح کرد : هیچ صنف دیگری اجازه نصب دستگاه بستنی ساز در جلوی مغازه خود را ندارد و در صورت بی توجهی به تذکر بازرسان ، واحد متخلف پلمب خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها