کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا سرمایه‌گذاری در بازار طلا سودده است؟


کد خبر : ۲۱۲۶۶جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۴۷۱۶۱۵ بازدید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بخش تولید طلا و مصنوعات که جهت صادرات و عرضه به بازار داخلی صورت ...

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بخش تولید طلا و مصنوعات که جهت صادرات و عرضه به بازار داخلی صورت می‌گیرد، بهترین نوع سرمایه‌گذاری است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با اقتصادنیوز اظهار کرد: در حال حاضر شرایط بازارهای مالی به گونه‌ای است که سرمایه‌گذاری در بخش تولید طلا و مصنوعات بهترین نوع سرمایه‌گذاری است. 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است: سرمایه گذاری در بخش تولید طلا  بسیار سودده  و بازدهی خوبی دارد. چرا که این تولیدات می‌تواند جهت صادرات و عرضه در بازار داخلی صورت پذیرد که آینده روشن و چشم‌انداز بسیار مناسبی هم دارد. 

این فعال بازارطلا تصریح کرد:  سرمایه‌گذاری در بازار طلا به صورت خرید جنبه اقتصادی ندارد و اکنون شرایط مناسبی در این عرصه فراهم نیست. اما سرمایه گذاری در بخش تولید طلا را توصیه می‌کنم. 

کشتی‌آرای خاطرنشان کرد: طلابیشتر جنبه پس‌انداز دارد، از این جهت گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است اما نباید برای کسب سود بالا طلا خریداری کرد.  سرمایه‌گذاری در این عرصه برای حفظ سرمایه‌ و حفظ منابع مالی امر پسندیده‌ای است. 

او در خصوص وضعیت بازار طلا هم گفت: در حال حاضر نوسانات قیمت طلا چندان نگران کننده نیست و بازار در شرایط عادی قرار دارد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها