کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونق معاملات بازار آهن در سال 95


کد خبر : ۲۱۱۲۳دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳:۴۷۱۱۵۶ بازدید

پیش‌بینی من این است که سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هر چند این رونق به سال‌های قبل نخواهد رسید؛ اما با توجه به رفع ...

پیش‌بینی من این است که سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هر چند این رونق به سال‌های قبل نخواهد رسید؛ اما با توجه به رفع تحریم‌ها وضعیت بهتر خواهد شد. رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات در خصوص وضعیت این بازار در سال جدید با توجه به اتفاقات و تحولات بین‌المللی اظهار کرد: برجام بیش از آنکه اقتصادی باشد یک مساله سیاسی است.

محمد آزاد افزود: در حال حاضر با توجه به رفت و آمد گسترده هیات‌های خارجی تولید‌کنندگان به وحشت افتاده‌اند که مبادا این رفت و آمدها سبب شود که ایران تبدیل به بازار کالاهای مصرفی خارجی‌ها شود.

وی با اشاره به دوران تحریم گفت: بیشترین قشری که از تحریم‌های بین‌المللی اعمال شده علیه کشور ضربه دید، تولید‌کنندگان بودند و اکنون با رفع شدن تحریم‌ها حق این قشر است که نگاه ویژه دولت را داشته باشند.

آزاد با اشاره به لغو تحریم‌ها گفت: باران، رحمت الهی است و وقتی می‌بارد سبب شکوفایی و طراوت می‌شود، اما اگر همین باران بیش از حد ببارد باعث زحمت است و من امیدوارم مسوولان با توجه به وضعیت کشور تصمیمات درستی در این خصوص اتخاذ کنند. رئیس اتحادیه فروشندگان آهن،فولاد و فلزات ادامه داد: پیش‌بینی من این است که سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هرچند این رونق به سال‌های قبل نخواهد رسید، اما با توجه به رفع تحریم‌ها وضعیت بهتر خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها