کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش تخلفات اصناف در ایام نوروز


کد خبر : ۲۱۰۶۶شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۴۷۵۲۳ بازدید

بازار نوروزی امسال به گفته رئیس اتاق اصناف کشور از جمله سال‌هایی بود که به دلیل فراوانی عرضه اقلام پرمصرف، با تخلفات کمتری ...

بازار نوروزی امسال به گفته رئیس اتاق اصناف کشور از جمله سال‌هایی بود که به دلیل فراوانی عرضه اقلام پرمصرف، با تخلفات کمتری روبرو بود و در عین حال تخلفاتی که بعضا گزارش شد به دلیل نصب نکردن برچسب قیمت و عدم صدور فاکتور بود.

علی فاضلی با بیان اینکه نوروز آرامی را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: وفور کالاهای پرمصرف نوروزی و توجه به بحث کیفیت، از موارد مهمی بود که منجر به کاهش تخلفات شد و با مشکل خاصی مواجه نشدیم.


بیشتر تخلفات در واحدهای صنفی بدون پروانه صورت گرفت

وی با بیان اینکه بیشتر تخلفات در حوزه واحدهای صنفی بدون پروانه صورت گرفت، افزود: البته منکر آن نیستم که هیچ تخلفی از طرف واحدهای صنفی صورت نگرفت اما نکته مهم کاهش قابل توجه میزان تخلفات بود.

فاضلی همچنین درباره مقابله جدی با قاچاق در سال جاری نیز گفت: با توجه به اینکه ممکن است بعضی کالاها تولید داخل نداشته باشند باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود که یا اجازه ورود آنها داده شود یا اینکه اگر بنا به دلایلی نباید واردات صورت گیرد، قاچاق آن نیز از طریق مرزها مورد نظارت و کنترل بیشتری قرار گیرد.


قاچاق در کشور ما نهادینه شده است

رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به بحث قاچاق میوه تاکید کرد: میوه یکی از کالاهایی است که بدون هدف نمی‌تواند وارد کشور شود چون فاسدشدنی است؛ بنابراین به صورت هدفمند وارد کشور شده و توزیع می‌شود و اینکه در زمینه قاچاق میوه فقط چند واحد صنفی را خطاب قرار دهیم، کار درستی نیست.

وی در عین حال تاکید کرد: باید قاچاق از ریشه خشکانده شود، چون این معضل در کشور ما نهادینه شده، همانطور که بارها عنوان کردم در بحث قاچاق عزم جدی را در مجموعه‌های اجرایی کشور کمتر مشاهده کرده‌ام که باید به این موضوع نیز توجه شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها