کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل 43 میلیون لیتر سوخت هواپیما در ایام نوروز


کد خبر : ۲۱۰۶۰پنجشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۴۱۷۹۷ بازدید

مدیر شرکت پخش استان تهران با اشاره به اینکه از 26 اسفند ماه تا 9 فروردین ماه 43 میلیون لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه های امام ...

مدیر شرکت پخش استان تهران با اشاره به اینکه از 26 اسفند ماه تا 9 فروردین ماه 43 میلیون لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد توزیع شده است، گفت: در این دوره بیش از 3000 هواپیما سوخت گیری کرده‌اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تهران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی (26 اسفند ماه 94) تا 9 فروردین ماه امسال، 177 میلیون لیتر بنزین در این استان توزیع شده است.

مرتضی عابدینی با بیان این که این دوره زمانی، روزانه به طور میانگین 14.2 میلیون لیتر بنزین در نقاط مختلف استان تهران عرضه شده است، رشد توزیع و مصرف این فرآورده نفتی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، چهار درصد اعلام کرد .

وی افزود: در بازه زمانی یادشده همچنین 43 میلیون لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد توزیع شده است .

عابدینی با بیان این که میانگین توزیع روزانه سوخت هواپیما از 26 اسفندماه سال قبل تا 9 فروردین ماه امسال 3.3 میلیون لیتر بوده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی، سه هزار و 701 فروند هواپیما در فرودگاه های یادشده سوختگیری کرده اند .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تهران، میانگین سوختگیری روزانه هواپیماها را از دو فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد، 294 فروند اعلام کرد .

وی با بیان این که از آغاز تعطیلات نوروزی، 13 تیم عملیاتی بر توزیع فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت استان تهران نظارت کامل داشته اند، تصریح کرد : این تیم ها در قالب نیروهای مهندسی فرآورده و مهندسی توزیع بر توزیع کمی و کیفی فرآوردهای نفتی که در جایگاه های سوخت عرضه می شود، نظارت کامل دارند .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تهران استقرار تیم های عملیاتی در انبارهای نفت را برای جلوگیری از هرگونه وقفه در ذخیره سازی و بارگیری فرآورده های نفتی از دیگر اقدام های پیش بینی شده برای خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز اعلام کرد .

عابدینی ادامه داد: در جایگاه های سوخت مستقر در محورهای ورودی و خروجی استان تهران نیز آماده باش کامل وجود دارد تا مسافران هر دو مسیر (ورود و خروج) مشکلی برای تامین سوخت خودروی خود نداشته باشند و با آرامش و اطمینان خاطر این تعطیلات را به پایان برسانند .

وی با بیان این که در 29 اسفند ماه سال قبل، توزیع 20 میلیون لیتر بنزین ثبت شده است، تاکید کرد: تامین و توزیع سوخت مطمئن و منظم با تلاش کارکنان همه بخش ها (پالایشگاه ها، خطوط لوله، پخش فرآورده های نفتی در همه مناطق کشور، جایگاه های سوخت) امکان پذیر شده است و این مهم جای تشکر و قدردانی دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها