کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توزیع مرغ منجمد متوقف نشده است


کد خبر : ۲۱۰۵۶پنجشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۴۷۸۹۴ بازدید

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از متوقف نشدن توزیع گوشت مرغ منجمد در بازار خبر داد و اعلام کرد: به دلیل کاهش قیمت این ...

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از متوقف نشدن توزیع گوشت مرغ منجمد در بازار خبر داد و اعلام کرد: به دلیل کاهش قیمت این محصول، عرضه گوشت مرغ منجمد در کشور کاهش پیدا کرده است، چرا که براساس ارزیابی‌های صورت گرفته متوسط قیمت گوشت مرغ در کشور در ایام نوروز کیلویی حدود 6500 تومان در کشور بوده است.

علیرضا ولی، اظهار کرد: توزیع گوشت مرغ منجد هیچ گاه در کشور متوقف نمی‌شود و تنها براساس قیمت گوشت مرغ گرم در بازار با کاهش و افزایش مواجه خواهد شد، چرا که تنظیم بازار گوشت مرغ در کشور یکی از وظایف شرکت پشتیبانی امور دام است. اما با توجه به وجود قرارداد بین این شرکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور هیچ گاه توزیع گوشت منجمد متوقف نخواهد شد و مردم همواره می توانند این محصول را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور تهیه کنند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه تاریخ مصرف مرغ منجد در کشور از سه ماه کمتر نیست،‌ افزود: براساس دستور ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم مرغ منجد 4500 تومان به مراکز عرضه، تحویل داده شده و با توجه به هزینه‌های آن این محصول کیلویی 4500 تا 5100 تومان به دست مردم می‌رسد.


مرغ نوروزی کیلویی 6500 تومان

علیرضا ولی همچنین در خصوص وضعیت بازار گوشت مرغ در ایام نوروز اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از بازار گوشت مرغ گرم در سراسر کشور طی ایام نوروزی قیمت این محصول به غیر از استان‌های خوزستان ‌، بوشهر‌ و هرمزگان در هیچ نقطه‌ای بالاتر از 7000 تومان نبوده است و در این استان‌ها نیز علت افزایش قیمت عدم تمایل مردم نسبت به مصرف گوشت مرغ منجمد به نظر می‌رسد و میانگین قیمت هر کیلو گرم گوشت مرغ گرم در کشور طی ایام نوروز و شب عید حدود کیلویی 6500 تومان بوده است.

ولی افزود: گوشت مرغ چه به صورت گرم و چه به صورت منجمد همواره به وفور در دسترس مردم بوده است و هیچ گاه در هیچ منطقه‌ای کمبود مرغ طی ایام نوروزی نداشته‌ایم که این نشان دهنده تنظیم بازار و برنامه ریزی برای کنترل قیمت گوشت مرغ بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها