کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جابجایی ۴۰۵ هزار خودرو از طریق لندینگ کرافت


کد خبر : ۲۱۰۳۷چهارشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۴۷۴۷۱۵ بازدید

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان گفت: در این دوره زمانی ۱۳ روزه، در مجموع نزدیک به ۴۰۵ هزار دستگاه خودرو ...
جابجایی ۴۰۵ هزار خودرو از طریق لندینگ کرافتجابجایی ۴۰۵ هزار خودرو از طریق لندینگ کرافت

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان گفت: در این دوره زمانی ۱۳ روزه، در مجموع نزدیک به ۴۰۵ هزار دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جابجا شده‌اند که بیشترین حجم جابجایی خودرو در روز پنجم فروردین با رقمی بالغ بر ۵۱ هزار دستگاه به ثبت رسیده است.

به گزارش ایران جیب به نقل از ایسنا منطقه خلیج فارس، ابراهیم ایدنی از ثبت حدود 4 میلیون سفر دریایی از طریق بنادر مسافری این استان طی 13روز گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت، حدود 780هزار نفر از گشت های دریایی در آب های ساحلی این استان بهره مند شدند.

ایدنی افزود: طی 13روز زمان اجرای طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی سال 95 که از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت، جابجایی بالغ بر سه میلیون و 953هزار و 505 نفر از طریق 14 بندر مسافری مجاز در استان هرمزگان به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس صورت گرفت.

وی افزود: در روز شنبه، هفتم فروردین ماه که بنادر استان هرمزگان میزبان موج دوم سفرهای دریایی میهمانان نوروزی بود، جابجایی 520هزار نفر سفر دریایی و حمل 46 هزار دستگاه خودرو انجام شد و 17 هزار و 800 بار تردد شناور(سفر دریایی) نیز به ثبت رسید.

ایدنی خاطرنشان کرد: روز گذشته (یکشنبه، هشتم فروردین ماه) نیز جابجایی 462هزار نفر سفر دریایی و حمل 40 هزار دستگاه خودرو انجام شد و بیش از 15 هزار و 800 بار تردد شناور(سفر دریایی) نیز به ثبت رسید.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ، بیشترین حجم جابجایی مسافر طی 13 روز گذشته مربوط به روز ششم فروردین است که طی یک روز 526 هزار نفر سفر به عنوان پرترافیک ترین و شلوغ ترین روز طی تعطیلات نوروزی 94 انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از 25 اسفندماه گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ماه، 95 هزار سفر دریایی(تردد شناور) در مسیرهای مجاز اعلام شده بین بنادر و جزایر استان هرمزگان صورت گرفته است که بیشتر رقم آن مربوط به روز هفتم فروردین با 17 هزار و 800 بار تردد می باشد.

رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان ضمن ارایه آماری از فعالیت های گردشگری ساحلی و دریایی استان طی 13 روز گذشته، خاطرنشان کرد: طی این مدت در مجموع بالغ بر 778 هزار نفر از شناورهای تفریحی برای انجام گشت های دریایی بهره مند شدند که 74 هزار سفر (تردد دریایی) به همین منظور به ثبت رسید.

وی در پایان بیان کرد: در طرح نوروزی سال 95 که از 25 اسفند گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد، 57 فروند شناور مسافری با ظرفیت بالغ بر 6 هزار و 500 صندلی و 48 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت جابجایی 2400 دستگاه خودرو طی هر بار سفر، جابجایی مسافر و خودرو را به جزایر استان هرمزگان برعهده دارند.

لازم به ذکر است، میهمانان نوروزی علاقه مند به تجربه سفرهای دریایی هم اکنون می توانند برای تردد به جزایر قشم و هرمز از بندر شهید حقانی بندرعباس و برای سفر با خودرو به جزیره قشم از مسیر دریایی بندر پهل- بندر لافت استفاده کنند. بنادر لنگه، چارک و آفتاب در غرب هرمزگان نیز برای سفر مسافر و خودرو به جزیره کیش آماده خدمات رسانی به مسافران دریایی هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها