کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون SE با همان فناوری و قابلیت‌های قدیمی!


کد خبر : ۲۰۹۶۸شنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۴۷۴۴۷۳ بازدید

اپل هفته روز دوشنبه آیفون SE را به عنوان جایگزینی برای آیفون 5s معرفی کرد و آن را قوی‌ترین و بهترین گوشی هوشمند 4 اینچی دنیا ...

اپل هفته روز دوشنبه آیفون SE را به عنوان جایگزینی برای آیفون 5s معرفی کرد و آن را قوی‌ترین و بهترین گوشی هوشمند 4 اینچی دنیا نامید. حالا مدیرعامل ال‌جی ادعا می‌کند این گوشی از همان فناوری و قابلیت‌های قدیمی استفاده می‌کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از فارنت، آیفون SE پاسخ اپل به کاربرانی است که هنوز صفحه‌نمایش 4 اینچی آیفون 5s را به گوشی‌های بزرگ‌تر ترجیح می‌دهند. آیفون SE به ادعای اپل با همان قدرت آیفون 6اس اما در بدنه کوچک‌تر و جمع‌وجورتر آیفون 5اس عرضه می‌شود؛ هرچند که می‌دانیم این گوشی از دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت ضعیف‌تری برخوردار است.

در یک مجمع ویژه درباره ال‌جی جی 5 و دوستان مدیرعامل ال‌جی آقای Cho Ju-no در مورد تمرکز ال‌جی بر روی جی 5 گفت و اما وقتی یکی از حضار نظر او را در مورد آیفون SE پرسید او این‌گونه پاسخ داد:

"عرضه کردن یک محصول با همان فناوری و قابلیت‌های قدیمی راه ال‌جی نیست."
 

l48bgs134n88po6ofrp.jpg

ظاهراً ال‌جی تصمیم اپل برای استفاده مجدد از طراحی آیفون 5اس و همچنین عرضه یک گوشی هوشمند بدون هیچ قابلیت جدیدی را قبول ندارد. درحالی‌که اپل یک‌بار دیگر از طراحی آیفون 5اس استفاده کرده و طبق شایعات قصد دارد آیفون 7 را نیز با طراحی مشابهی با آیفون 6 عرضه کند ال‌جی ریسک بزرگی را پذیرفته و یک گوشی هوشمند کاملاً انقلابی عرضه کرده است.

جی 5 نه‌تنها از معدود گوشی‌های تمام فلزی است که باتری قابل تعویض دارد بلکه از دو دوربین در پشت خود بهره برده و با فناوری ماژولار آن می‌توانید امکانات دیگری برای بهبود تجربه عکاسی یا افزایش کیفیت صدا به آن اضافه کنید. مدیرعامل ال‌جی مطمئن است با جی 5 می‌تواند بازارهای بیشتری را تصاحب کند.

به هر حال نمی‌توان در دنیای اندروید رقیبی جدی برای آیفون 4 اینچی جدید اپل پیدا کرد. ظاهراً تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی اعتقاد دارند تمامی کاربران به گوشی‌های بزرگ‌تر از 4.5 اینچ علاقه دارند و حتی سونی هم گوشی اکسپریای کامپکت جدید خود را با صفحه‌نمایش 4.6 اینجی روانه بازار کرده است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها