کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس بنز رونمایی شد


کد خبر : ۲۰۹۵۳پنجشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸:۳۷۸۹۱۶ بازدید

موفقیت فراتر از حد انتظار X6 ، ب‌ام‌و را مجاب کرد این فرمول موفقیت را بر روی شاسی و اتاق کوچکتر X3 هم امتحان کند که نتیجه اش ...
دومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس بنز رونمایی شددومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس بنز رونمایی شد

موفقیت فراتر از حد انتظار X6 ، ب‌ام‌و را مجاب کرد این فرمول موفقیت را بر روی شاسی و اتاق کوچکتر X3 هم امتحان کند که نتیجه اش شد X4. مرسدس پس از سال ها یکه‌تازی X6، بالاخره توانست با GLE کلاس کوپه، رقیبی برای این شاسی‌بلند کوپه باواریا رو کند و حالا وقت آن رسیده تا تکِ X4 را هم با پاتکی در خور، پاسخ دهد. GLC Coupe، اتاق کوپه GLK کلاس جدید مرسدس (جایگزین GLK کلاس) است و آمده تا رو در روی X4 ب‌ام‌و قد علم کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از عصر خودرو، ، درست مثل اتاق کوپه GLE کلاس (رقیب BMW X6)، با تناسباتی پُف کرده و عضلانی طراحی شده؛ استایلی که در کنار ابعاد به نسبت بزرگتر بدنه، تاکید بر المان های طراحی خطی همچون جلوپنجره پهن تر و چراغ های باریک و کشیده، و البته، با سایز چرخ ها و ارتفاع سواری اغراق شده، تنومند تر از X4 جلوه می کند. جزئیات پلاستیکی زیر بدنه و گارد های فلزی زیر پوزه و سپر عقب هم برای سخت‌جان تر جلوه دادن این پیکره عضلانی کار شده اند و سعی در آفرودی تر جلوه دادن این شاسی‌بلند کوپه شهری دارند. باقی فرم ها، تکامل یافته فرم های آشنای نسل جدید ساخته های مرسدس هستند، مخصوا GLC کلاس استاندارد که مبنای طراحی و مهندسی این محصول جدید بوده. لازم به ذکر است GLC Coupe با 41 میلیمتر طول بدنه بیشتر به نسبت GLC کلاس استاندارد، سوار بر چرخ های 19 اینچی عرضه می شود.

oo8nwr6dcumaav1p2zw.jpg

GLC Coupe کابین GLC کلاس کوپه بسیار نزدیک است به محیطی که GLC کلاس استاندارد در خود دارد. صندلی برقی راننده، سیستم اطلاعات و سرگرمی COMAND با صفحه نمایش 7 اینچی، سانروف شیشه ای و دوربین دید عقب، از جمله امکاناتی هستند که مرسدس بصورت استاندارد برای این محیط در نظر گرفته. امکانات بالارده ای همچون گرمکن و سردکن صندلی های جلو، سیستم نورپردازی LED کابین، صفحه نمایش 8.4 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، پکیج تهویه هوا و پکیج ادوات اسپرت کابین نیز بصورت آپشنال برای GLC کلاس کوپه قابل سفارش خواهند بود.

7driv1m4a44u3p5q4d8i.jpg

در بازار آمریکا، GLC کلاس کوپه فعلا در دو مدل GLC300 4MATIC Coupe و AMG GLC43 Coupe عرضه خواهد شد. مدل GLC300 دارای موتور 2.0 لیتری توربو 241 اسبی است که به گیربکس 9 سرعته اتومات و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ متحرک است. GLC43 هم که عضو تازه‌وارد خانواده AMG Sport های مرسدس است، مجهز به موتور V6 توئین‌توربو 3.0 لیتری 362 اسبی، با 520 نیوتن‌متر بوده که متصل به گیربکس 9 سرعته اتومات و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ آ ام گ پرفورمنس، شتاب 0 تا 100 زیر 5 ثانیه به این کراس‌اوور کوپه کامپکت مرسدس می دهد.

ekgwo8w98271zgn35vs.jpg

q732lkn3sac9e695bhwo.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها