کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی زودهنگام از سامسونگ Galaxy Note 6


کد خبر : ۲۰۹۲۸چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۱۶۴۸۸۷ بازدید

با توجه به اینکه پرچمداران پیشین نوت معمولا در ماه آگوست رونمایی می‌شدند، نوت 6 اندکی عجله داشته و احتمالا زودتر از تاریخی که انتظار ...

سامسونگ در آگوست 2015 از پرچمدار فبلت‌های سری نوت یعنی Galaxy Note 5 پرده برداشت که با استقبال نسبتا خوب خریداران نیز مواجه شد. محصول جدید این کمپانی که قرار است جایگزین Note 5 شود ظاهرا اندکی عجله داشته و زودتر از تاریخ مورد انتظار معرفی و روانه بازار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری کره‌ای The Bell، پرچمدار قوی‌هیکل سامسونگ که احتمالا Galaxy Note 6 نام خواهد داشت در July 2016 یعنی یک ماه پیش از موعد مقرر رونمایی می‌شود. این گوشی که در خط تولید سامسونگ با نام Grace شناخته می‌شود هنگام رونمایی به آخرین نسخه اندروید یعنی Android N مجهز خواهد بود؛ این بدان معناست که گوگل باید نسخه نهایی N را تا July 2016 رونمایی کند و سامسونگ نیز نسخه شخصی‌سازی شده خود را با رابط کاربری TouchWiz روی Note 6 نصب کند. اندروید N هم‌اکنون مراحل اولیه آزمایش را طی می‌کند و نسخه توسعه‌دهندگان آن همراه با یک آپدیت جدید برای خانواده نکسوس عرضه شده است.
 

متاسفانه خبرگزاری The Bell که ظاهرا به منابع موثقی هم دسترسی دارد هیچ جزئیات اضافه‌ای از Note 6 افشا نکرده اما طبق شایعات اخیر نمایشگر5.8 اینچی، قلم جدید S Pen، فضای رم 6 گیگابایتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی از جمله مشخصات احتمالی فبلت کهکشانی بشمار می‌روند. با توجه به اینکه سامسونگ چندی پیش تولید چیپ‌های 256 گیگابایتی را برای اسمارت‌فون‌ها آغاز کرد جای تعجب ندارد اگر نوت 6 نیز از حافظه داخلی 256گیگابایتی بهره‌مند شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها