کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنز با مدل های جدید در سال 1395


کد خبر : ۲۰۹۱۳دوشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۲۳۱۱۰۴۱ بازدید

با توجه به اینکه فعالیت ستاره ایران دوباره قوت گرفته است و نمایشگاه مرکزی این شرکت مجددا بازگشایی شده است، احتمال داده می شود به واسطه ...
بنز با مدل های جدید در سال 1395بنز با مدل های جدید در سال 1395

با توجه به اینکه فعالیت ستاره ایران دوباره قوت گرفته است و نمایشگاه مرکزی این شرکت مجددا بازگشایی شده است، احتمال داده می شود به واسطه ستاره ایران، ورود برخی از مدل های دیگر مرسدس بنز به ایران آزاد شود. البته که شرکت نماینده، این روزها مشغول فروش مدل های 2014 بنز E200 است که گویا تازه امکان عرضه آن ها فراهم شده است.

به هر حال اگر به دفتر مرکزی ستاره ایران واقع در خیابان مطهری مراجعه کنید، تصویری از مرسدس بنز GLA می بینید که گویا یکی از برنامه های این شرکت است. هنوز مسئولین شرکت پاسخ های دقیقی در خصوص ورود محصولات جدید نداده اند. ولی برخی خبرها حاکی از آن است، در سال ۹۵ مدل های جدید مرسدس بنز را در ایران خواهیم دید.

به گزارش ایران جیب به نقل از اسب بخار، مطمئنا چه برای ستاره ایران و چه واردکننده شخصی، GLA در نسخه های ۱۸۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ گزینه ای جذاب به حساب می آید و با توجه به مشخصات و ظاهر خوب، می تواند فروش قابل توجهی را در بازار ایران تجربه کند. GLA 180 با موتور ۱٫۶ لیتری توربو، ۱۲۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۰ نیوتون متری در اختیار راننده قرار می دهد. مدل GLA 200 هم به موتور ۱٫۶ لیتری توربو مجهز بوده که ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر زیر کاپوت خود دارد. نسخه GLA 250 با موتور دو لیتری توربو ۲۰۸ تا ۲۱۰ اسب بخاری با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر عرضه می شود. مدل های مختلف این خودروها با توجه به سفارش گذاری، به سیستم ۴MATIC مرسدس بنز مجهز می شوند که قابلیت رانندگی چهار چرخ را به خودرو اضافه می کند.

شایان ذکر است، GLA نسخه ای به نام ۴۵ AMG دارد که با موتور دو لیتری دو مقطعی توربو، ۳۶۰ اسب بخار و ۴۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. این نسخه توان ثبت رکورد ۴٫۵ ثانیه را برای شتابگیری ۰ تا ۱۰۰ را دارد. با توجه به پیش فرض ها، احتمال داده می شود که مدل GLA 250 و GLA200 در اولویت واردات باشند و فعلا خبری از نسخه ۳۶۰ اسب بخاری نباشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها