کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موسسه اعتباری کاسپین (آرمان سابق) مجوز گرفت


کد خبر : ۲۰۸۷۲پنجشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸:۰۲۵۹۸۹ بازدید

موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب فرآیند ساماندهی بازارغیرمتشکل پولی و پس از طی مراحل قانونی،فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت ...
موسسه اعتباری کاسپین (آرمان سابق) مجوز گرفتموسسه اعتباری کاسپین (آرمان سابق) مجوز گرفت

موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب فرآیند ساماندهی بازارغیرمتشکل پولی و پس از طی مراحل قانونی،فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و در فهرست موسسات اعتباری مجاز قرار گرفت.

موسسه اعتباری کاسپین (آرمان ایرانیان سابق) بالاخره با اخذ مجوز به جمع مجازها پیوست و وارد لیست مجاز های شبکه بانکی کشور شد.

موسسه اعتباری کاسپین می‌تواند بر اساس اساسنامه مصوب خود و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور، قانون عملیات بانکی بدون‌ربا، مصوبات شورای پول‌ و اعتبار، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی بانک مرکزی و سایر قوانین و مقررات ذی‌ربط، به عملیات مجاز بانکی مبادرت کند.

این موسسه اعتباری در حال حاضر به عنوان پنجمین موسسه اعتباری غیربانکی مجاز شناخته می‌شود، مقرر است دارایی‌ها و بدهی‌های قابل تجمیع شرکت‌های تعاونی‌ اعتبار «فرشتگان»، «الزهراء مشهد»، «حسنات اصفهان»، «دامداران و کشاورزان کرمانشاه»، «بدرتوس مشهد»، «پیوند»، «امید جلین گرگان» و «عام کشاورزان مازندران» را که تا به حال تحت عنوان آرمان ایرانیان فعالیت می‌کردند طبق روش مشخص به حساب های خود انتقال دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها