کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان واکنش بازار مسکن به توافق ژنو


کد خبر : ۲۰۸۷یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲:۱۲۹۷۲۶ بازدید

رئیس اتحادیه املاک کشوری درباره واکنش بازار مسکن به توافق ژنو گفت:‌ واکنش بازار مسکن به توافق ژنو تا 10 روز آینده خود را نشان می‌دهد.

مصطفی قلی خسروی در پاسخ به این سؤال که واکنش بازار مسکن به توافق ژنو چگونه خواهد بود، افزود: مطمئنا بازار مسکن فعلا به این سرعت نسبت به توافق ژنو واکنشی نخواهد داشت، بنابراین باید تا 10 روز دیگر صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

قلی خسروی با اشاره به اینکه افرادی بودند که قصد داشتند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به همین دلیل مسکن‌های ساخته شده را عرضه نمی‌کردند، تاکید کرد: برخی سوء‌استفاده‌کنندگان از بازار مسکن باید بدانند که باید به سرعت قیمت‌های خود را پائین بیاورند.رئیس اتحادیه املاک کشوری افزود: افزایش قیمت مسکن باید معقول باشد، اما در سال گذشته این جهش قیمت‌ها عقلانی نبود و حال باید پائین آمدن قیمت‌ها متعارف باشد.

قلی خسروی در پاسخ به این سؤال که آیا بازار مسکن رونق می‌گیرد، گفت: در حال حاضر مشتری در بازار مسکن برای خرید به مشاوران املاک مراجعه می‌کنند، اما چون قیمت‌ها یک مقدار بالا است و با عقل (قدرت خرید مردم) جور در نمی‌آید، خرید و فروش راکد است.رئیس اتحادیه املاک کشوری گفت: مطمئنا تا 10 روز آینده بازار مسکن واکنش خود را در قبال توافق ژنو نشان می‌دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها