کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چهارشنبه سوری، تهران را قفل کرد


کد خبر : ۲۰۸۰۲سه شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶:۱۹۴۱۲۶ بازدید

فقط چهار روز به پایان سال 94 باقی مانده است و همین دلیل کافی برای ترافیک سنگین در خیابان های پایتخت است. اما چهارشنبه‌سوری هم ...
چهارشنبه سوری، تهران را قفل کردچهارشنبه سوری، تهران را قفل کرد

فقط چهار روز به پایان سال 94 باقی مانده است و همین دلیل کافی برای ترافیک سنگین در خیابان های پایتخت است. اما چهارشنبه‌سوری هم ترافیک را شدیدتر کرده است. همچنین جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین اکثر بزرگراه‌های تهران در چهارشنبه سوری خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در شب چهارشنبه سوری گفت: برابر گزارش‌های دریافتی بار خروجی از تهران سنگین بوده و به نوعی می‌توان گفت که مرحله نخست سفرهای نوروزی از داخل تهران آغاز شده و بسیاری از شهروندان در حال خروج از شهر هستند. به همین دلیل در طول خیابان آزادی به سمت غرب، میدان آزادی، جاده مخصوص کرج، آیت‌الله سعیدی به سمت جنوب، بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت جنوب، بزرگراه جناح به سمت جنوب، بزرگراه بسیج به سمت جنوب، بزرگراه امام علی به سمت جنوب و اطراف ترمینال‌ها بار ترافیک سنگین گزارش شده است. او با بیان اینکه ترافیک در بزرگراه آزادگان، جاده امام رضا نیز سنگین گزارش شده است گفت: همچنین ترافیک در بزرگراه‌های چمران، حکیم، کردستان، مدرس، شیخ فضل‌الله نوری، یادگار امام، نیایش، نواب و همت سنگین است.

عابدی با بیان این که عوامل پلیس راهنمایی ورانندگی در این شب در آماده باش کامل بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند، گفت: توصیه ما به رانندگان این است که اگر قصد خروج ضروری از منزل را ندارند تا پایان شب از خروج غیرضرور از منازل خود خودداری کنند تا بار ترافیکی پایتخت سبک شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها