کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توزیع میوه شب عید شهرستان‌های استان تهران آغاز شد


کد خبر : ۲۰۷۸۶سه شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷:۲۵۶۹۲ بازدید

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در استان تهران ...
توزیع میوه شب عید شهرستان‌های استان تهران آغاز شدتوزیع میوه شب عید شهرستان‌های استان تهران آغاز شد

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در استان تهران آغاز شده است، گفت: هر کیلو‌گرم سیب با قیمت 2200 و پرتقال 2100 تومان تعیین شد.

علی عابدی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی جهاد کشاورزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در برخی از شهرستان‌های استان تهران از امروز آغاز شد، گفت: توزیع میوه شب عید در شهرستان‌های استان تهران به جز ری و شمیرانات از امروز آغاز شد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتقال در شهرستان‌های استان تهران 2100 تومان و هر کیلو سیب 2200 تومان تعیین شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی استان تهران تصریح کرد: توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در تهران، ری و شمیرانات از 20 اسفند آغاز شده و امروز هر کیلو پرتقال با قیمت 2450 تومان و هر کیلو سیب با قیمت 2200 تومان در این مناطق عرضه می‌شود.

عابدی بیان داشت: توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، اما قیمت این دو محصول در تهران روزانه و براساس نرخ‌نامه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران تعیین می‌شود.

وی افزود: در استان تهران بیش از 320 مرکز عرضه در نظر گرفته شده که 40 مرکز عرضه مربوط به میادین میوه و تره‌بار شهر تهران است و مابقی در شهرستان‌ها و مراکز خرده‌فروشی قرار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها