کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هر کیلو گوشت مرغ امروز با قیمت 6240 تومان عرضه شد


کد خبر : ۲۰۷۵۷دوشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹:۱۴۱۰۶۰ بازدید

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت هر کیلو مرغ امروز در میادین میوه و تره‌بار 6240 تومان است، اما در مغازه‌های سطح شهر ...

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت هر کیلو مرغ امروز در میادین میوه و تره‌بار 6240 تومان است، اما در مغازه‌های سطح شهر کمی بالاتر و در نقاط مختلف شهر هم متفاوت است.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: قیمت عمده فروشی مرغ در میدان بهمن امروز 6 هزار و 100 تومان است.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ را در میادین میوه و تره‌بار 6 هزار و 240 تومان عنوان کرد و افزود: امروز هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت  3 هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: قیمت مرغ در سطح شهر معین نیست و در نقاط مختلف شهر ممکن است، تا حدودی متفاوت باشد، اظهار داشت: قیمت منطقی و حداکثر قیمت برای عرضه هر کیلوگرم مرغ در سطح شهر 7 هزار تومان باشد.

وی بیان داشت: شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم مرغ منجمد را با قیمت 5 هزار و 500 تومان عرضه می‌کند که این محصول در مغازه‌های سطح شهر با احتساب هزینه‌ حمل و نقل و سود با قیمت بیشتری عرضه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها