کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تأیید شد ; 2 فروردین منتظر آیفون و آیپد جدید باشید


کد خبر : ۲۰۶۵۱جمعه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۳۳۴۹۲۵ بازدید

سرانجام کنفرانس اپل در تاریخ 21 مارس (دوم فروردین) رسما تأیید و بنر رسمی این رویداد منتشر شد. اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما مطلع ...
تأیید شد ; 2 فروردین منتظر آیفون و آیپد جدید باشیدتأیید شد ; 2 فروردین منتظر آیفون و آیپد جدید باشید

سرانجام کنفرانس اپل در تاریخ 21 مارس (دوم فروردین) رسما تأیید و بنر رسمی این رویداد منتشر شد. اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که در این کنفرانس از یک آیفون و آیپد جدید و همچنین یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری برای اپل واچ رونمایی می‌شود.

به گزارش ایران جیب به نقل از جی اس ام، اپل با ارسال دعوتنامه برای خبرنگاران، وجود کنفرانسی در تاریخ 21 مارس را تأیید کرد. انتظار می‌رود در این مراسم با آیفون SE، آیپد پرو 9.7 اینچی و یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری برای اپل واچ روبرو شویم.

در مورد آیفون 4 اینچی جدید با نام احتمالی iPhone SE خبرها و شایعاتی زیادی را شنیده‌ایم. وجود پردازنده A9، دوربین 12 مگاپیکسلی، باتری 1642 میلی‌آمپری، حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی و ویژگی‌های دیگری شبیه به آیفون 5s در این گوشی پیش‌بینی شده است.

همچنین شایعاتی مانند وجود چهار اسپیکر، وجود Smart Connector برای اتصال کیبورد و پشتیبانی از اپل پنسل نیز در مورد آیپد پرو 9.7 اینچی محتمل هستند. آیپد پرو 9.7 اینچی درواقع نسل جدید آیپد ایر است که به‌جای نامگذاری به‌صورت آیپد ایر 3، به‌دلیل داشتن قابلیت‌های مشابهی با آیپد پرو، آیپد پرو 9.7 اینچی نام خواهد گرفت.

اگرچه تاریخ این کنفرانس مصادف با تعطیلات نوروزی در کشورمان است اما می‌توانید روز دوم فروردین 95 (به احتمال زیاد ساعت 21:30) همانند گذشته این مراسم را از طریق وبلاگ‌نویسی زنده در وب‌سایت جی‌اس‌ام دنبال کنید.

همچنین این مراسم به‌صورت زنده از طریق وب‌سایت اپل قابل تماشا است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها