کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام 160 میلیونی؛ مناسب خرید آپارتمان‌های بالای 200 میلیون


کد خبر : ۲۰۵۹۲چهارشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۵۸۲۹۲۱ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وام 160میلیونی مناسب خرید آپارتمان‌های بالای 200 میلیونی است، گفت: تاکنون بیش از ...

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وام 160میلیونی مناسب خرید آپارتمان‌های بالای 200 میلیونی است، گفت: تاکنون بیش از 35 هزار سپرده‌گذاری برای صندوق پس‌انداز مسکن یکم انجام شده است.

حامد مظاهریان در گفتگو با مهر در خصوص وام 160میلیونی خرید مسکن برای مسکن اولی‌ها اظهار داشت: هر متقاضی که قصد خرید خانه گران‌تر را داشته باشد، می‌تواند از این وام استفاده کند.وی با اشاره به اینکه وام 160 میلیونی مسکن مناسب خانه‌هایی است که بیش از 200 تا 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد، افزود: این وام 80 درصد از قیمت خانه را شامل می‌شود. به عنوان مثال، واحدی که 500 میلیون تومان ارزش دارد، می‌تواند از این وام استفاده کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وام‌های مسکن برای اقشار مختلف تعریف شده و در هر صورت وام 160 میلیونی مسکن مناسب متقاضیان خانه‌های گران‌تر است.

وی در خصوص آمار سپرده‌گذاری در صندوق پس‌انداز مسکن یکم اظهار داشت: آمار دقیقی از میزان سپرده‌گذاری ندارم اما براساس آخرین آمار بیش از 35 هزار سپرده‌گذاری برای این صندوق انجام شده است.بر اساس این گزارش، وام صندوق پس‌انداز مسکن یکم از سال گذشته اجرایی شد که در ابتدا سقف این وام 80 میلیون تومان و با سپرده‌گذاری یکساله 40 میلیون تومانی تعیین شده بود که در حال حاضر سقف وام به 160 میلیون تومان با سپرده‌گذاری یکساله 80 میلیون تومانی افزایش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها