کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رهبران دنیای امروز کسب و کار


کد خبر : ۲۰۴۹شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۹:۲۴۱۹۹۶ بازدید

در گذشته‌ای نه چندان دور فضای کسب‌و‌کار به نوعی بود که روسا نقش فعالی داشتند. آنها امر و نهی می‌کردند و کارآیی یک مجموعه با وجود آنها تضمین شده بود. روسا به انتهای کار و به نوک قله می‌نگریستند.

 اما امروزه با وجود رشد و توسعه همه‌جانبه‌ای که در تمام ابعاد فکری، ذهنی، اجتماعی، اقتصادی و... صورت گرفته دیگر روسا می‌باید جای خود را به رهبرانی دهند که خود پای کار هستند و جلوتر از همه به پیش می‌روند تا ضمن آنکه مسیر را به درستی نشان می‌دهند، انگیزه مضاعفی را نیز در طول مسیر ایجاد کنند، این رهبران طلایه داران اثربخشی هستند. 

با کمی تامل درمی‌یابیم که نگاه امروز نگاه تیمی است، تیمی که همه را در کنار خود می‌بیند. اگر ما بخواهیم به موفقیت برسیم باید یاد بگیریم دیگران را در کار سهیم کنیم تا هم روحیه و انگیزه بگیرند هم دریابند که «مهم» هستند و این نکته  می‌شود یک شاه کلید: «من عضوی مهم از یک فعالیت مهم هستم.» پس پیش به سوی پیروزی. بنابراین جوامع امروز خصوصا جوامع در حال پیشرفت احتیاج فراوان به کسانی دارند که رهبر باشند، رهبران می‌توانند کاشف استعدادها و به فعل درآورنده انگیزه‌ها باشند. آنها می‌توانند در فضای نادیده گرفته شده سازمان‌ها و از میان آدم‌های فراموش شده، کارآیی و اثربخشی را استخراج کنید. آنها امید می‌دهند و به پیش می‌روند. حال برای آنکه بدانید رهبران کارآمد چه ویژگی‌هایی دارند، می‌توانید از جدول مقابل استفاده کنید:
 

b5494hmj83cuhhd856n.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها