کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهکارهای افزایش نقدینگی بانک‌ها اعلام شد


کد خبر : ۲۰۴۴جمعه، ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱:۵۱۲۶۶۹ بازدید

رییس کل بانک مرکزی درباره تسویه بدهی ارزی تولیدکنندگان با دلار ۱۸۰۰تومانی،گفت: منابع ریالی تسویه بدهی تولیدکنندگان با دلار 1800 تومانی باید تامین و در بودجه سالانه لحاظ شود.
راهکارهای افزایش نقدینگی بانک‌ها اعلام شدراهکارهای افزایش نقدینگی بانک‌ها اعلام شد

ولی الله سیف درباره ثبات در نرخ سودبانکی و اینکه با توجه به مخالفت شورای پول و اعتبار برای افزایش نرخ سودبانکی کمبود نقدینگی بانکها از چه محلی جبران خواهد شد،‌ گفت: بانک‌ها باید تلاش کنند با نرخ های موجود و ارایه سرویس مناسب تر، منابع بیشتری را تجهیز کنند.

وی افزود: سعی بانک مرکزی بر این است که بانک‌ها بتواند نقدینگی مورد نیاز را تا حدی که ممکن است از محل افزایش سپرده و محل وصولی مطالبات گذشته و تسهیلاتی که قبلا پرداخت شده منابع جدیدی را ایجاد کند تا کمکی باشد برای اینکه چرخ تولید به حرکت درآید.

سیف در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در این باره که با توجه به سود دهی سایر بازارها مردم کمتر در بانکها سپرده گذاری می کنند، افزود: ما در دوره گذار از یک شرایط نامناسب به سمت تعادل لازم در اقتصاد هستیم از این رو طبیعتا باید به تدریج به شرایط مطلوب برسیم.

رییس کل بانک مرکزی در ادامه درباره تسویه بدهی تولیدکنندگان با ارز 1800 تومان نیز گفت:منابع ریالی تسویه بدهی تولیدکنندگان با ارز 1800 تومانی باید تامین و در بودجه سالانه لحاظ شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها