کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ با گلکسی S های جدید رکورد‌ها را جابه‌جا می‌کند!


کد خبر : ۲۰۳۹۴پنجشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۱۴۵۱۵ بازدید

گزارش‌های غیررسمی خبر از رقم قابل توجه پیش‌فروش گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ دارند، رکوردی که احتمالا برای ...
سامسونگ با گلکسی S های جدید رکورد‌ها را جابه‌جا می‌کند!سامسونگ با گلکسی S های جدید رکورد‌ها را جابه‌جا می‌کند!

گزارش‌های غیررسمی خبر از رقم قابل توجه پیش‌فروش گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ دارند، رکوردی که احتمالا برای اولین بار در گلکسی اس‌های سامسونگ دیده شده.

طبق گزارشات غیررسمی منتشر شده، سامسونگ توانسته رقمی قابل توجه در پیش‌فروش گوشی‌های پرچمدار جدید خود به دست آورد. پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی اس 7و گلکسی اس 7 اج در 60 بازار دنیا آغاز شده و این گوشی‌ها ظاهرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند، اگرچه به رقم دقیقی اشاره نشده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که 64 درصد از پیش خریدکنندگان این گوشی‌ها گلکسی اس 7 اج را خریداری کرده‌اند. این بدان معنی است که عده زیادی حاضرند هزینه بیشتری برای در اختیار داشتن گوشی گران‌بهاتر با دو نمایشگر خمیده بپردازند.

احتمالا سامسونگ به‌زودی آمار دقیق پیش‌فروش گوشی‌های خود را اعلام خواهد کرد. فروش این دو گوشی روز 11 مارس آغاز می‌شود و به همین خاطر هنوز فرصت زیادی برای بیشتر شدن آمار پیش‌فروش باقی مانده است. به نظر می‌رسد سامسونگ پیشبینی خوبی از فروش این گوشی‌ها داشته است زیرا این شرکت اقدام به تولید 17.2 میلیون نسخه از این دو گوشی کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها