کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اقساط وام 160 میلیونی مسکن حدود 2 میلیون تومان!


کد خبر : ۲۰۳۵۵چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۵۱۰۱۴۸ بازدید

عضوهیئت مدیره بانک مسکن گفت: زوجین خانه اولی می توانند از تسهیلات جدید خرید مسکن حداکثر تا 160 میلیون تومان استفاده کنند.

رحیمی انارکی عضوهیئت مدیره بانک مسکن گفت: زوجین خانه اولی در تهران هر یک می توانند از 80 میلیون تسهیلات خرید مسکن استفاده کنند که مجموعا این تسهیلات تا سقف 160 میلیون خواهد بود.

وی ادامه داد: هر زوج در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200هزار نفر از 60 میلیون تسهیلات خرید مسکن که مجموعا تا سقف 120 میلیون است می تواند استفاده کنند و در شهرستان ها نیز به زوجین در مجموع حداکثر 80 میلیون تسهیلات تعلق خواهد گرفت .

رحیمی انارکی افزود: این نکته قابل ذکر است که مجموع تسهیلات پرداختی از 80 درصد ارزش ملک نمی تواندبیشتر شود.

وی در خصوص اهمیت تاریخ ازدواج خانه اولی ها افزود: تعیین سال ازدواج در اختیار بانک مسکن قرار داده شده که به زودی طی هفته آینده جزئیات آن اعلام می شود.

 عضوهیئت مدیره بانک مسکن تصریح کرد:تسهیلات تابع شرایط صندوق پس انداز مسکن یکم است و هر یک از زوجین برای دریافت تسهیلات 80 میلیونی باید 40 میلیون تومان در حساب پس انداز به مدت یک سال بلوکه کنند تا مجموعا بتوانند از 160 میلیون تومان وام خرید مسکن استفاده کنند.

وی درباره نرخ تسهیلات جدید خرید مسکن اظهار داشت : نرخ نهایی این تسهیلات هنوز مشخص نشده و شورای پول و اعتبار وظیفه تعیین آن را بر عهده بانک مسکن قرار داده اما پیش بینی می شود که این نرخ کمتر از 14 درصد باشد. انارکی در پایان حدود اقساط تسهیلات وام خانه اولی ها را بین یک میلیون و 800 هزار تا دو میلیون تومان برآورد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها