کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین خودرو‌های 2016 به گفته مجله CONSUMER REPORTS


کد خبر : ۲۰۲۸۶دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸:۴۷۹۶۷۶ بازدید

هر ساله، مجله «Consumer Reports» و تیم حرفه‌ای آنها خودرو‌های مختلف را امتحان و از میان آنها بهترین‌های‌شان را انتخاب می‌کنند. برای اینکه این ...
بهترین خودرو‌های 2016 به گفته مجله CONSUMER REPORTSبهترین خودرو‌های 2016 به گفته مجله CONSUMER REPORTS

هر ساله، مجله «Consumer Reports» و تیم حرفه‌ای آنها خودرو‌های مختلف را امتحان و از میان آنها بهترین‌های‌شان را انتخاب می‌کنند. برای اینکه این خودرو‌ها در بین بهترین‌ها قرار گیرند، باید در جاده آزمایشی نتیجه خوبی به دست بیاورند، قابل اعتماد و دارای امنیت بالایی باشند، عملکرد خوبی در تست تصادفات داشته باشند و در نظرسنجی‌های این مجله در رابطه با رضایت مالک نمره بالایی را کسب کنند. لیست بهترین‌های امسال بسیار متنوع است و شامل مدل‌های مختلف، از خودرو‌های کوچک تا شاسی‌بلند‌های غول پیکر، می‌شود. در مجموع 10 خودرو در این لیست قرار دارند که شامل هفت خودرو ژاپنی، دو آمریکایی و یک کره‌ای می‌شود.


بهترین خودرو سدان: تویوتا کمری (24.089 تا 32.603 دلار)

مدت زیادی است که تویوتا کمری محبوب‌ترین و قابل اعتماد‌ترین خودرو برای خانواده‌های آمریکایی است و آخرین نسل این مدل نیز از این قانون مستثنا نیست. «Consumer Reports» نوشت: تویوتا کمری هر سال نشان می‌دهد که خودرویی بسیار قابل اعتماد است و با عملکردی خیره‌کننده در آزمایش تصادف یک سدان بی‌نقص محسوب می‌شود. 

بهترین خودرو «subcompact»: هوندا فیت (19.025 دلار)

با وجود انتقال بیش از حد صدای بیرون از ماشین به داخل اتاق و سواری خشک، این خودرو به دلیل مصرف سوخت بسیار کم، دست فرمان تیز و فضای داخلی بزرگ جزو بهترین‌های لیست ما قرار دارد. 

بهترین خودرو «compact»: سوبارو ایمپرزا (21.345 تا 22.345 دلار)

سوبارو ایمپرزا به دلیل سواری، کنترل، فضای داخلی، تکنولوژی امنیتی، نتیجه خوب در تست تصادفات و سیستم دو دیفرانسیل خود مورد تحسین این مجله قرار گرفته است. 

بهترین شاسی بلند لوکس: لکسوس rx جدید (51.630 تا 57.565 دلار)

این مدل از لکسوس برای دو دهه پیشتاز کلاس شاسی بلند‌های سایز متوسط بوده و به نظر می‌رسد این حکمرانی همچنان ادامه دارد. این مجله لکسوس را به دلیل اتاق بی‌صدا و راحت، انتقال نیروی بسیار خوب، رانندگی نرم و طراحی اتاق بسیار شیک در لیست 10 خودروی برتر سال قرار داده است. 

برترین «roadster»: مزدا MX-5 میاتا (29.905 دلار)

مزدا mx-5 همیشه پرفروش‌ترین خودرو در کلاس خود بوده است. این مدل مزدا ترکیبی از سایز کوچک، کنترل بسیار خوب و یک موتور بی‌نقص است. 

بهترین شاسی بلند جمع‌و‌جور: سوبارو فورستر (27.145)

این شاسی بلند دارای سیستم دو دیفرانسیل بسیار موفق، فضای داخلی زیاد، رانندگی راحت و انسجام رانندگی بسیار خوب است.

بهترین شاسی بلند سایز متوسط: کیا سورنتو (37.915 دلار)

کیا سورنتو در بازار این کلاس از خودرو‌ها می‌درخشد. این خودرو دارای تمامی امکانات یک خودرو بسیار خوب است و با توجه به قیمت، ویژگی‌های بسیار خوبی را به خریدارانش ارائه می‌دهد.

بهترین مینی وَن: تویوتا سیِنا (35.810 تا 38.201 دلار)

تویوتا سینا از سال 1998 یکی از بهترین‌های کلاس مینی ون بوده است. سینا یک وسیله بسیار قابل اطمینان با امکانات بسیار مدرن است و تمامی آن چیزی است که یک خانواده به آن نیاز دارد.

بهترین وانت «Pickup» : فورد F-150

این مجله این مدل از فورد را به دلیل ساختار سبک وزن آلومینیومی بدنه آن و مصرف سوخت اقتصادی‌اش نسبت به مدل قبلی تحسین کرده است. علاوه بر آن، اتاق بسیار بزرگ و بی‌صدای فورد خریداران را شگفت زده کرده است. همچنین، فورد f-150 در هر نوع شرایط جاده‌ای عملکرد بسیار خوبی دارد.

بهترین سدان بزرگ: شورولت ایمپالا (39.110 دلار)

ایمپالا خودرویی منسجم و راحت، ترکیبی از سواری راحت و دست فرمان خوب است که تعدادی از خودرو‌های لوکس را در کلاس خود مغلوب کرده است.
 


مترجم :  مازیار جعفریه



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها