کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا این اولین تصویر لورفته از آیفون SE‌ اپل است؟


کد خبر : ۲۰۲۷۰دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۴۷۴۹۹۵ بازدید

روز گذشته شاهد انتشار گزارش‌هایی تائید نشده از احتمال رونمایی آیفون 4 اینچی اپل با نام آیفون SE‌ بودیم که پیش‌تر با نام 5Se شناخته ...
آیا این اولین تصویر لورفته از آیفون SE‌ اپل است؟آیا این اولین تصویر لورفته از آیفون SE‌ اپل است؟

روز گذشته شاهد انتشار گزارش‌هایی تائید نشده از احتمال رونمایی آیفون 4 اینچی اپل با نام آیفون SE‌ بودیم که پیش‌تر با نام 5Se شناخته می‌شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، برای اولین بار از سال 2007 شاهد آن هستیم که شرکت اپل مدلی از آیفون را بدون یک شماره خاص در نام‌گذاری آن راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش ایران جیب به نقل از فارنت، طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعاتی متعددی پیرامون آیفون 4 اینچی جدید اپل موسوم به iPhone 5se یا iPhone SE بوده‌ایم؛ در همین رابطه نیز به تازگی و به واسطه وب‌سایت 9to5Mac مطلع شدیم که این محصول در کنار iPad Air 3 و نسل دوم ساعت هوشمند اپل‌واچ که به قابلیت FaceTime مجهز شده قرار است در تاریخ 25 اسفندماه طی مراسمی رونمایی شود.
 

ysrculw9xayx558x7s.jpg


در سوی دیگر امروز وب‌سایت فرانسوی NWE تصاویری به لطف منابع نزدیک خود به کوپرتینوها منتشر کرده که ادعا می‌شود مربوط به پنل نمایشگر و قاب آیفون SE‌ است. همچنین این وب‌سایت تصریح می‌کند که در راستای شایعات از پیش درز کرده، این پنل از قابلیت فورس تاچ پشتیبانی نکرده با این حال آیفون 4 اینچی جدید امکان تصویری برداری در حالت Live Photos را دارا می‌باشد. لازم به یادآوری است که در قابلیت Live Photos اپل یک و نیم ثانیه قبل و بعد از فشار دادن دکمه شاتر دوربین آیفون، ضبط شده و ویدئویی سه ثانیه‌ای را تحویل شما می‌دهد که تصویری زنده را نشان می‌دهد.


p9dap4uvtf0umkcnq0qg.jpg

ic7vg8j4oz9315nkrg1j.jpg

cyw1x6cn2e56vh7hfg6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها