کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

25 اسفندماه زمان رونمایی از iPhone 5se و iPad Air 3


کد خبر : ۱۹۴۴۰چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۱۴۲۰۷ بازدید

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع وابسته به اپل، این شرکت خود را برای معرفی طیف وسیعی از محصولات جدیدش همچون ...
25 اسفندماه زمان رونمایی از iPhone 5se و iPad Air 325 اسفندماه زمان رونمایی از iPhone 5se و iPad Air 3

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع وابسته به اپل، این شرکت خود را برای معرفی طیف وسیعی از محصولات جدیدش همچون iPhone 5se و iPad Air 3 در تاریخ 25 اسفندماه آماده می‌کند.

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعاتی متعددی پیرامون آیفون 4 اینچی جدید اپل موسوم به iPhone 5se بوده‌ایم؛ در همین رابطه نیز ساعاتی پیش وب‌سایت 9to5Mac که منبع قابل اعتماد به شمار می‌آید گزارش داد این محصول در کنار iPad Air 3 و نسل دوم ساعت هوشمند اپل‌واچ قرار است در تاریخ 25 اسفندماه طی مراسمی رونمایی شود.

اگرچه اپل تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده با این حال بر اساس شایعات از پیش درز کرده انتظار می‌رود iPad Air 3 به نمایشگری 9.7 اینچی با وضوح 4K در کنار 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز شود. علاوه بر این شایعات آی‌پد ایر 3 برخلاف آیفون‌های جدید از فناوری لمس سه‌بعدی بی‌بهره خواهند بود چرا که هنوز راهکاری برای تعمیم آن به صفحه‌نمایش‌های بزرگ پیدا نشده است.

در همین حال گفته می‌شود آیفون 4 اینچی احتمالاً به سخت‌افزاری مشابه با نمونه استفاده شده در آیفون 6 همچون تراشه A8 مجهز شود. البته به کار گیری دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 1.2 مگا پیکسلی در iPhone 5se تقریباً قطعی گردیده است. نکته قابل حائز اهمیت دیگر اینکه احتمالاً شاهد حضور ویژگی Live Photos در آیفون 5se خواهیم بود که قادر است با ذخیره 1.5 ثانیه قبل و بعد از ثبت تصویر، یک کلیپ 3 ثانیه‌ای از تصاویر را به نمایش بگذارد. در رابطه با ارزش‌گذاری این محصول نیز برخی معتقدند که آیفون 4 اینچی جدید با قیمتی به مراتب پایین‌تر از آیفون 6 راهی بازار خواهد شد، این در حالی است که عده‌ای نیز بر این باورند اپل کماکان از سخت‌افزاری بالا رده در این محصول استفاده خواهد کرد که باعث افزایش قیمت تمام شده iPhone 5se می‌شود.

هرچند در حال حاضر اطلاعات چندانی پیرامون ساعت هوشمند اپل‌واچ 2 در دست نیست، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که نسل دوم ساعت هوشمند کوپرتینوها از باتری به مراتب قدرتمندتر، بدنه‌ای نازک‌تر به تجهیزات بیشتری در جهت مراقبت از سلامت کاربران نسبت به نسل قبلی برخوردار باشد.
 


بهزاد ایزدی - فارنت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها