کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

6 مقصد توریستی ایران برای سفر ارزان در نوروز


کد خبر : ۲۰۱۲۱چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۴۷۸۳۹۴ بازدید

هر کدام از این شهرها سوغاتی و صنایع دستی مخصوص به خود را دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که از بین این شهرها کدام یک ...
6 مقصد توریستی ایران برای سفر ارزان در نوروز6 مقصد توریستی ایران برای سفر ارزان در نوروز

هر کدام از این شهرها سوغاتی و صنایع دستی مخصوص به خود را دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که از بین این شهرها کدام یک در این ایام کمترین هزینه را برای مسافر رقم می‌زند و به عنوان شهر ارزان می‌توان از آن اسم برد.

بوشهر

شهری است که جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد؛ از جمله‌ آن می‌توان به موزه رئیس‌علی دلواری، قلعه نصوری، رافائل، سحانتیر، گنبد نمکی جاشکف موزه‌ دریانوردی خلیج فارس و ری شهر اشاره کرد.سوغاتی‌های زیادی در این شهر است که خرما، ارده، حلوای سنگک، خارک پخته، ماهی از جمله آن‌هاست. هزینه‌ سفر ۳ تا ۴ روزه به این شهرستان حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

تفرش

از جاذبه‌های گردشگری می‌توان به آبشار قطره باران، روستای خانک، روستای طلاد، آب انبار بلور، چشمه آب معدنی گراو، مسجد جامع شش ناو و غار امجک اشاره کرد.
از سوغات این شهرستان، گردو، بادام، نان تندی، شیرینی خانگی و عسل می‌توان نام برد. شما برای سفر به این مکان زیبا می‌تواند تنها با ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان سفر کرده و دیدن نمایید.

بروجرد

دارای جاذبه‌هایی همچون پل قلعه حاتم، گلدشت، روستای دره صیدی، کرکیخان و موزه‌ مردم‌شناسی است. کلوچه روغنی، نان گوشه‌ای و خشکبارها از جمله سوغاتی‌های این شهرستان است. برای سفر به این شهرستان فقط ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کافی است.

کاشان

شهر گل و گلاب، کاشان شهری که جاذبه‌هایی همچون مسجد جامع، مسجد آقا بزرگ، آتشکده نیاسر، غار تالار، کاروانسرای مرنجاب، باغ و حمام فین دارد. از سوغات این شهرستان می‌توان به کلوچه، گلاب و روغن نباتی اشاره کرد. هر مسافری در ایام نوروز با هزینه‌ ۵۰۰ تومان می‌توانند از این شهرستان به مدت ۳تا ۴ روز دیدن نمایند.

محلات

محلات از دیگر شهرهایی است که به شهر گل معروف است. مردم با هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان می‌توانند از این شهرستان دیدن کنند. چشمه‌ آبگرم، ستون‌های خورهه، آتشکده‌ آتشکوه، قلعه‌ آقاخان و غار آزادخان از جمله جاذبه‌های این شهرستان است.

سرعین

دارای جاذبه‌هایی همچون آبگرم، سبلان، بش باجیلار و گاومیش گلی، دهکده‌ صخره‌ای باستانی و بندر کلخوران، پیست اسکی است. سوغات معروف این شهر عسل و حلوای سیاه است. شما با ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان می‌‌توانید یک سفر ۳ تا ۴ روزه در ایام نوروز به این شهرستان داشته باشید. بندر خارک از دیگر شهرهای دیدنی و گردشگری کشورمان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها