کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معامله 100 هزار تن انواع کالا در روز سه شنبه


کد خبر : ۲۰۱۰۰سه شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸:۴۷۶۳۸ بازدید

روز سه شنبه 4 اسفندماه، 100 هزار و 642 تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و 412 میلیارد ریال در تالار معاملات بورس کالای ایران داد و ستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در این روز 35 هزار و 864 تن انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید، پلی استایرن و استایرن بوتادین در گروه مواد پلیمری معامله شد.

بر اساس این گزارش، 26 هزار و 500 تن وکیوم باتوم شرکتهای پالایش نفت اصفهان، بندرعباس و شیراز، 7 هزار و 200 تن انواع گوگرد شرکتهای پالایش نفت شازند، اصفهان و پلایش گاز هاشمی نژاد و 3 هزار و 100 تن لوب کات سنگین شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی داد و ستد شد.

همچنین، یک هزار تن قیر 6070 شرکت صنعت قیر پارسیان انرژی و 70 تن قیر امولسیون شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر این، 19 هزار و 819 تن انواع قیر شرکتهای نفت جی، شعب مختلف نفت پاسارگاد، پالایش نفت شیراز، دنابام گلستان در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.
در تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز 3 هزار و 400 تن ذرت دانه ای دزفول به قیمت 7 هزار و 400 ریال در هر کیلوگرم داد و ستد شد. علاوه بر این، 12 تن ذرت دانه ای خوزستان در قالب گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از 78 میلیون ریال معامله شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها